9 671

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Renault Koleos

  • автомобилът на старо
  • ненадеждни кросоувъри
  • renault
  • koleos

Това са 15-годишни кросоувъри от Европа, които се развалят по-често от японските си аналози

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Renault Koleos - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Европейските кросоувъри често са практични, добре обмислени и много добре настроени превозни средства. Но, уви, те също имат технически проблеми, а някои модели имат цяла колекция от тях. Съставихме списък с 5-те най-ненадеждни SUV-а от ЕС, произведени от 2000 година до средата на 2010-а.

Renault Koleos

Основни проблеми: капризите на CVT скоростната кутия, разходът на масло на бензиновия двигател, слабото окачване

Този кросоувър съчетава френски дизайн с японски технически елементи от Nissan X-Trail, но този съюз има своите особености. Основният потенциален проблем за собственика на Koleos е безстепенната скоростна кутия Jatco JF011E CVT, особено когато е комбинирана с бензинов двигател. Да, той е по-надежден от по-младия JF015E, но не бива да се отпускате: дори при внимателна употреба, ремъкъ рядко издържа повече от 150 000 километра и често изисква подмяна след сто хиляди километра. Забавянето на поддръжката може да доведе до големи проблеми - износеният ремък може да повреди повърхностите на ролките, което вече е призив за сериозен ремонт.

А след пробег от 150 000 километра, много собственици се сблъскват с друг неприятен нюанс. 2.5-литровият 2TR бензинов двигател започва да изразходва масло поради заседнали семеринги. Всичко е същото като в свързания Nissan X-Trail, където същият двигател има индекс QR25DE. Можете да изберете дизеловия M9R, но той има непредсказуем живот на ангренажната верига и съществува риск от повреда на лагерите.

Окачването, също наследено от Nissan, като цяло се държи добре, но има и своите слаби места. Лагерите на колелата могат да ви напомнят за себе си още на 80 хиляди. Безшумните блокове на предните носачи понякога не издържат и до 100 000 километра, а задните амортисьори често губят ефективността си след само 120 000 километра.

Но Renault се справят доста добре с каросерията. Сериозни проблеми с корозията обикновено не се срещат. Вътре, Koleos радва с френски уют, обмислена ергономичност и износоустойчиви материали. Електрическите системи, с опростен дизайн, се държат прилично.

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 20 гласа.

Свързани новини