17 471

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Volkswagen Tiguan

  • автомобилът на старо
  • ненадеждни кросоувъри
  • volkswagen
  • tiguan

Това са 15-годишни кросоувъри от Европа, които се развалят по-често от японските си аналози

Известни, но ненадеждни: топ 5 проблемни кросоувъра "нов внос" от Европа. Volkswagen Tiguan - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Европейските кросоувъри често са практични, добре обмислени и много добре настроени превозни средства. Но, уви, те също имат технически проблеми, а някои модели имат цяла колекция от тях. Съставихме списък с 5-те най-ненадеждни SUV-а от ЕС, произведени от 2000 година до средата на 2010-а.

Volkswagen Tiguan

Основни проблеми: корозия, капризни бензинови турбо двигатели и проблемна роботизирана скоростна кутия.

Когато купувате употребяван Tiguan от първо поколение, трябва да сте подготвени за характерните му проблеми. И проблемите с каросерията далеч не са последните сред тях. Боята често се отлепва по ръба на капака и предната част на покрива, а корозията често се крие под лайсната на предното стъкло. Особено внимание трябва да се обърне на фугите между калниците и броните, тъй като там се натрупват мръсотия и влага. Задните арки под уплътненията на вратите и нишата за регистрационния номер на капака на багажника също са проблемни зони. Не се изненадвайте, ако откриете кафяви петна и около стойките на релсите на покрива.

Технически, Tiguan също не е перфектен. Едва след актуализацията бензиновите турбо двигатели се отърваха от преждевременното разтягане на ангренажната верига и прекомерния разход на масло. Първите екземпляри също имат сериозни проблеми с DSG „роботите“: ранните версии на скоростната кутия страда от "ритници" при смяна на предавките и преждевременно износване на съединителите. 6-степенната автоматична трансмисия Aisin се е доказала много по-добре, способна да издържи приблизително 250 000 километра без сериозни повреди; Намира се при дизелови и мощни бензинови версии.

Но окачването на кросоувъра радва със своята издръжливост: предните амортисьори могат да издържат 150 000 километра, а многораменното окачване отзад не се разпада дори по лоши пътища. Основното е да се следи състоянието на лагерите на колелата. Системата за задвижване на всички колела изисква само навременна смяна на маслото.

Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 19 гласа.

Свързани новини