След трагичен инцидент в Реймс на 11 юни 2025 година, при който водачка загина в резултат на експлозия на въздушна възглавница, Citroën наложи незабавно спиране на всички засегнати модели C3 и DS3. По информация на френското издание largus, това засяга общо 410 000 превозни средства, произведени в периода 2014 - 2019 година в Европа, от които 82 000 са във Франция. Министерството на транспорта, в лицето на Филип Табаро, се намеси решително, призовавайки ръководството на Citroën да предприеме спешни мерки, известни като "стоп-драйв", за всички автомобили, включени в кампанията за изтегляне.
Този ход на производителя е директен отговор на нарастващите опасения за безопасността, особено след като жертвата от Реймс е втората загинала във Франция вследствие на дефектни въздушни възглавници Takata. Citroën вече е осъществил контакт със собствениците на засегнатите автомобили още през май, но тогава не е имало задължително изискване за спиране от движение. Новата мярка разширява обхвата на предишни кампании за изтегляне, стартирани през април 2024 година за Южна Франция и през февруари 2025 година за Северна Франция, обхващащи и превозни средства, регистрирани между 2008 и 2013 година.

Инцидентът в Реймс повдигна сериозни въпроси относно първоначалните анализи на риска, извършени от производителя. Въпреки че автомобилът на загиналата е бил произведен през 2014 година и е подлежал на сервизна акция, той не е бил включен в списъка за "стоп-драйв" по това време. Говорител на Stellantis заяви, че техните анализи не са показвали риск от деградация на въздушните възглавници, но в момента преоценяват ситуацията. Оказва се, че Citroën е изпратил препоръчано писмо до жертвата на 20 май, но то е било върнато поради неактуален адрес, което е попречило на своевременната комуникация.
Citroën твърди, че е постигнал значителен напредък в подмяната на дефектните въздушни възглавници. От общо 690 000 C3 и DS3, подлежащи на изтегляне за смяна на въздушни възглавници във Франция, вече са извършени 481 000 интервенции, което представлява 69.7% от засегнатия автопарк. Кампанията засяга различни модели Citroën, включително Citroën C3 Phase 2 (2008-2017), C4 (2010-2018), DS3 (2008-2019), DS4 (2010-2017), DS5 (2010-2018) и C-Zero (2010-2017).

За да проверят дали техният автомобил е засегнат, собствениците трябва да проверят VIN номера. Ако се появи код за изтегляне MK7 (2008-2018), NQ3 (2009-2013) или GCD (2010-2017), това означава, че превозното средство е включено в "стоп-драйв" кампанията. В такъв случай Citroën изрично призовава собствениците да спрат да шофират автомобила си незабавно и да си запишат час в сервиз. До момента Министерството на транспорта е регистрирало тридесет инцидента, довели до единадесет смъртни случая в отвъдморските територии и два във Франция.