Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието
Денис Льо Вот е главен изпълнителен директор на Dacia и в интервю за mobile.bg, което той даде по време на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Париж, той разказа защо последните ходове на марката са такива, като на първо място, Льо Вот говори за най-новия модел на марката - Bigster.
"Макар приликите в дизайна да са очевидни, това е напълно различен модел от Duster. Новият Bigster предлага всички удобства и функции на компактен SUV, с оборудване и системи, които никога досега не са предлагани в Dacia... но на разумна цена: по-малко от 25 000 евро. Цената е важна за нашата марка, тъй като днес средната цена за компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че много хора се преориентират, заявявайки: "Не мога да си позволя толкова скъпи коли, може би ще отида да видя Bigster."

По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки в Европа, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.
"Ние не правим компромис с качеството, но и не предлагаме супер технологични коли. Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на възможно най-добрата цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре. Що се касае до цената на Spring, шефът на Dacia заяви, че независимо от новите мита за китайски автомобили (бел. ред Spring се произвежда в Китай), то тя няма да се повиши. "Има от къде са компенсираме новите тарифи и ще го направим", заяви Денис Льо Вот.

Тема на разговор беше и Dacia Sandero. Най-продавания автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, но който не е поскъпнал толкова много, колкото конкурентите си: "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент.
Денис Льо Вот също намеци за бъдещето: „Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно. През следващите години ще пуснем още два автомобила, които ще имат различни каросерии от настоящите, но за тях все още не мога да кажа повече.

Свързани новини
-
Срещу 2000 евро най-голямата Dacia Bigster се превръща в кемперКросоувърът Dacia Bigster получи интересни аксесоари, които вече са налични и за други модели на марката. Става дума за допълнителен кит, който позвол ...27.02.20255 296
-
Главният дизайнер на Dacia разкрива подробности за изцяло новото SanderoГлавният дизайнер на Dacia Давид Дюран разкри подробности за изцяло новото Sandero. На автомобилното изложение в Брюксел, което приключи вчера Давид Д ...20.01.202513 147
-
Четирицилиндров мотор за най-продаваната DaciaГлавният изпълнителен директор на Dacia Денис Льо Вот даде ясно да се разбере, че сегашното Sandero може скоро да се предлага и с хибридно задвижване. ...14.01.202538 402
-
Ясни са БГ цените на най-голямата DaciaМоделът Bigster, който румънците от Dacia лансираха миналата година, вече може да се поръча и у нас. Това е най-голямата Dacia, представляваща кросоув ...10.01.202537 250
-
Dacia Duster е най-добрата кола за покупкаEвропейската награда "The Best Buy Car of Europe" за 2025 година бе спечелена от третото поколение на Duster, което се пребори за този приз ...17.12.202416 623
-
Dacia пуска евтин конкурент на GolfКакто вече стана ясно от интервюто на шефа на компанията Dacia, което той даде специално за mobile.bg, марката подготвя няколко нови модела, които ще ...19.11.202453 978