Въпреки постепенния преход към електрически автомобили, Audi няма да се откаже от бензиновите комбита. Това се доказва от забелязания на тестовете A7 Avant. По същество това е преименувана и преработена версия на A6 Avant. Информирахме ви по-рано, че Audi реши да използва четни числа за обозначаване на електрически автомобили, а нечетните отиват при версии с двигатели с вътрешно горене.
Както може да се види на снимките, публикувани от Carscoops, A7 Avant има опростена каросерия, която е сравнима по размер с A5. По-голямата част от каросерията на автомобила е покрита с камуфлаж, което затруднява разгадаването на дизайна на новото комби във всичките му детайли.
На снимките обаче се вижда радиаторна решетка с модел на пчелна пита, а доста широките фарове са напаснати в непосредствена близост до нея. По-долу можете да видите вертикалните ленти на въздухозаборниците.

Прибиращи се дръжки на вратите привличат вниманието върху страничните панели. Задните светлини са свързани с тънка светлинна лента. Друг интересен детайл е чифт овални тръби на изпускателната система в ъглите на бронята.
Все още няма снимки на интериора на новия продукт. Очаква се комбито A7 Avant да получи извит дисплей като новия Q6 e-tron, който се състои от OLED арматурно табло и сензорен дисплей на информационно-развлекателната система. Предшественикът имаше MMI система с два екрана на това място. Възможно е пътникът отпред също да има собствен екран.
По предварителни данни седанът и комбито ще получат актуализирана версия на платформата MLB, наречена PPC (Premium Platform Combustion). Възможно е новото комби да е малко по-голямо от настоящото A6 Avant. Размерите на последното са 4 939 x 1 886 x 1 467 мм.

Техническите характеристики на новостта не се разкриват. Очаква се гамата двигатели на A7 Avant да бъде доминирана от хибридни и plug-in хибридни задвижвания. Plug-in хибридът най-вероятно ще получи литиево-йонна батерия с капацитет 14.4 kWh, като пробегът на електричество ще бъде около 100 км.
Известно е също, че Audi разработва S7 Sportback и Avant, както и водещия RS7. Предполага се, че последният ще има под капака си plug-in хибридна система от Porsche Panamera, състояща се от 4.0-литров V8 двигател с двойно турбо, електрически мотор и 17.9 kWh батерия. Системната мощност на този силов тракт е около 700 к.с.
Електрическото Audi A6 e-tron ще се появи на пазара това лято, а A7 Avant и A7 Sportback в началото на 2025 година. Официалната премиера на бензиновите съперници BMW 5 Series и Mercedes-Benz E-Klasse се очаква през следващите месеци.

Свързани новини
-
Ето го изцяло новото Audi Q5Кросоувърът Q5 очаква първата си смяна на поколенията от осем години и както е видно от първоначалната информация и от снимките всичко в него ще се пр ...02.09.20243 594
-
Заможни купувачи принуждават Mercedes-Benz да инвестира повече в нови модели с ДВГMercedes-Benz се отказва от ангажимента си да премине изцяло на електричество до 2030 година, като вместо това насочва милиони евро в разработването н ...12.07.20245 831
-
Новото Audi A7 Avant ще е с дължина от над пет метраAudi вече активно тества предстоящото през 2026 година A7 Avant и изданието Carscoops използва шпионски снимки на колата с камуфлаж, за да създаде вис ...11.06.20243 922
-
Toyota не вярва в електромобилите: Разработи серия от нови бензинови и дизелови двигатели с вътрешно горенеПредседателят на Toyota Акио Тойода прогнозира, че пазарният дял на електрическите превозни средства, захранвани с батерии, никога няма да надхвърли 3 ...02.06.20248 531
-
Audi Q6 e-tron получи "евтина" версия, но само със задно задвижванеГлобалната версия на Audi Q6 e-tron дебютира през март 2023 година. Q6 e-tron quattro и SQ6 e-tron quattro с двумоторни силови трактове първи навлязох ...31.05.20242 197