2 152

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене

  • audi
  • a7
  • avant
  • двг

A7 Avant е преименувана и преработена версия на A6

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Въпреки постепенния преход към електрически автомобили, Audi няма да се откаже от бензиновите комбита. Това се доказва от забелязания на тестовете A7 Avant. По същество това е преименувана и преработена версия на A6 Avant. Информирахме ви по-рано, че Audi реши да използва четни числа за обозначаване на електрически автомобили, а нечетните отиват при версии с двигатели с вътрешно горене.

Както може да се види на снимките, публикувани от Carscoops, A7 Avant има опростена каросерия, която е сравнима по размер с A5. По-голямата част от каросерията на автомобила е покрита с камуфлаж, което затруднява разгадаването на дизайна на новото комби във всичките му детайли.

На снимките обаче се вижда радиаторна решетка с модел на пчелна пита, а доста широките фарове са напаснати в непосредствена близост до нея. По-долу можете да видите вертикалните ленти на въздухозаборниците.

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене

Прибиращи се дръжки на вратите привличат вниманието върху страничните панели. Задните светлини са свързани с тънка светлинна лента. Друг интересен детайл е чифт овални тръби на изпускателната система в ъглите на бронята.

Все още няма снимки на интериора на новия продукт. Очаква се комбито A7 Avant да получи извит дисплей като новия Q6 e-tron, който се състои от OLED арматурно табло и сензорен дисплей на информационно-развлекателната система. Предшественикът имаше MMI система с два екрана на това място. Възможно е пътникът отпред също да има собствен екран.

По предварителни данни седанът и комбито ще получат актуализирана версия на платформата MLB, наречена PPC (Premium Platform Combustion). Възможно е новото комби да е малко по-голямо от настоящото A6 Avant. Размерите на последното са 4 939 x 1 886 x 1 467 мм.

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене

Техническите характеристики на новостта не се разкриват. Очаква се гамата двигатели на A7 Avant да бъде доминирана от хибридни и plug-in хибридни задвижвания. Plug-in хибридът най-вероятно ще получи литиево-йонна батерия с капацитет 14.4 kWh, като пробегът на електричество ще бъде около 100 км.

Известно е също, че Audi разработва S7 Sportback и Avant, както и водещия RS7. Предполага се, че последният ще има под капака си plug-in хибридна система от Porsche Panamera, състояща се от 4.0-литров V8 двигател с двойно турбо, електрически мотор и 17.9 kWh батерия. Системната мощност на този силов тракт е около 700 к.с.

Електрическото Audi A6 e-tron ще се появи на пазара това лято, а A7 Avant и A7 Sportback в началото на 2025 година. Официалната премиера на бензиновите съперници BMW 5 Series и Mercedes-Benz E-Klasse се очаква през следващите месеци.

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене

Поставете оценка:
Оценка 4 от 6 гласа.

Свързани новини