Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+ (разход на гориво, комбинирано 13.5 –13.0 л/100 км; CO2 емисии, комбинирани 308–295 г/км) получи своите технологични и визуални подобрения. Освен промените в дизайна, това включва и AMG RIDE CONTROL+ окачване, което е част от стандартното оборудване за V8 модела.
С обновленията клиентите имат възможност да персонализират още повече своя автомобил, като изберат от разширените варианти за оборудването му. Това им позволява да адаптират желания модел още по-точно към индивидуалните си изисквания. По-големият избор на джанти, тапицерия и цветове за екстериора дават и още много възможности за персонализиране.

Обновеният 8-цилиндров модел може да бъде разпознат още на пръв поглед по индивидуалния дизайн на предната броня, който беше представен с топ модела - GT 63 S E PERFORMANCE. Престилката на предната бронята е отлята като един модул и се слива хомогенно в цялостния динамичен дизайн на автомобила. Външните въздухозаборници са по-широки и насочени към центъра на колата. Въздушният поток вече се насочва към радиаторите през 3 вертикални ребра.
Цветовете за екстериора са допълнени със спектрано син металик и спектрано син magno. Това дава избор на клиентите от 4 матови външни цвята, 4 външни цвята металик и 2 външни цвята неметалик. В допълнение се предлагат още два ексклузивни варианта за Edition моделите.

Експресивният дизайн на екстериора може да бъде подчертан допълнително с новия пакет AMG Нощ II или например с комбинация от пакет AMG Нощ и пакет AMG Карбон. За интериора се предлагат също нови цветови концепции и декоративни елементи, както и волан AMG Performance.
Със своите непрекъснато настройващи се клапани за освобождаване на налягането стандартното AMG RIDE CONTROL+ окачването регулира демпферните сили на всяко колело за милисекунди, така че да отговарят на моментната ситуация. С AMG DYNAMIC SELECT за избор на програма на шофиране могат да се изберат различни варианти - "Sport+" за динамично шофиране до "Comfort", за комфортно преживяване на пътя.

Свързани новини
-
Продава се 50-годишният Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 на Стив МаккуинЕдин невероятно готин Mercedes-Benz, обозначен с индекс 300 SEL 6.3 и появил са на бял свят през далечната 1972 година, собственост на холивудската ле ...15.04.20228 019
-
Всъдеходът Mercedes-Benz EQS продължава да се разсъбличаMercedes-Benz публикува поредния тийзър на електрическия си кросоувър EQS SUV. Това е затъмнено изображение на профила на автомобила, на което можете ...06.04.20222 525
-
Соларни покриви за Mercedes-итеВсе още не е известно дали иновативният електрически автомобил Mercedes-Benz Vision EQXX ще стигне до конвейера или ще си остане концепция. Въпреки то ...10.01.20225 150
-
Audi, BMW или Mercedes: Кой продаде най-много коли у нас през 2021-а и как е по света?Отговор на този въпрос можем да открием от статистиката на асоциацията на вносителите, която всяка година дава данни за продажбите на автомобили у нас ...07.01.202227 645
-
Как Mercedes Vision EQXX постига този невероятен коефициент на въздушно съпротивление от 0.17 Cd? (ЧАСТ I)Mercedes-Benz EQS вече има уникално нисък коефициент на въздушно съпротивление - 0.20 Cd, но сега, с представянето на Vision EQXX стана ясно, че Merce ...05.01.20223 156
-
Това е най-бързата G-KlasseВсъдеходът G805 на немската компания Performmaster е създаден за да се конкурира с Brabus 900 Rocket Edition, въпреки че разполага само с 805 сили сре ...27.12.202115 963