Тема: Тест драйв

28 905

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

  • dacia
  • sandero
  • stepway
  • logan
  • дачия
Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan) - 1
Снимки: mobile.bg
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

ЧАСТ I - Sandero Stepway

По време на представянето на новите модели във френската столица, от марката заявиха, че и трите нови коли са радикално модернизирани, но все още фокусирани върху това, което има значение за клиентите - компактните външни размери и най-достъпната цена на пазара. И това няма и как да е иначе, защото за 15 години, считано от появата на първия Logan, румънската марка е успяла да реализира на пазарите в Европа 6.5 млн. автомобила, като най-предпочитан е субкомпактният хечбек Sandero.

Sandero

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

Третата генерация на Sandero ни впечатли с нов дизайн, много ефектен светлинен подпис в стил Lamborghini и с подобни simply clever решения, с които ни порази и по-наточената Stepway версия. Тук например за първи път в новата история на Dacia, автомобил може да се оборудва с шибедах. Иначе моделът е по-стилен и по-модерен, а формата му е значително по-аеродинамична. Клиренсът на Sandero е 133 мм, което го прави идеален за по-лоши пътища, като родните, като в същото време колата е станала по-ниска - със скосен в задната част таван. Фаровете и радиаторната решетка допълнително визуално разширяват колата и я правят по-масивно изглеждаща.

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

Подобно на Stepway и тук арматурното табло е хоризонтално ориентирано, а интерес представлява решението то да бъде покрито с ефектен текстилен плат. Така по-евтината пластмаса се покрива и усещането е за значително по-луксозен салон. Като цяло новото Sandero е по-широко с 8 мм и по-дълго с 186 мм. Седалките са значително по-ергономични, а нишите за багаж в пасажерския отсек са повече. Не на последно по значимост място е обемът на багажника. Той е с обем от 388 литра, което е повече с 8 литра в сравнение с предшественика и на практика е оптимален за автомобил от този сегмент. Вижте.

Logan

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

Моделът, с който бе възродена румънската марка, също ни впечатли с доста промени. Освен изцяло нова външност, колата е по-дълга с 37 мм от предшественика си и с 45 мм от по-горе описаното ново Sandero. Междуосието е нараснало с 14 мм, налични са шест въздушни възглавници и много екстри, включени в базовото и допълнително оборудване на модела. От интересните новости трябва да отбележим специалната система, разделяща багажното пространство, сваляемата делима облегалка на задната седалка и масичките тип "самолетни" в задната част на салона.

Ексклузивно: Подробности от първо лице за новите "дачии" (ЧАСТ II - Sandero и Logan)

При по-високите нива е налична и нова мултимедия с осеминчов екран, която работи съвместно със смартфон. Новата Dacia Logan няма да се продава в Западна Европа. Тя ще бъде лансирана в България, Румъния, Литва, Латвия, Естония, Словакия, Унгария, Полша, Испания, Мароко, Нова Каледония и Таити. Що се отнася до двигателната гама за Sandero и Logan , то към споменатите вече агрегати за Sandero Stepway е добавен и един базов агрегат TCe65, който ще бъде предпочитан от корпоративни клиенти. Ето как изглежда и новата Dacia Logan в детайли.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 42 гласа.

Свързани новини