Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
По време на представянето на новите модели във френската столица, от марката заявиха, че и трите нови коли са радикално модернизирани, но все още фокусирани върху това, което има значение за клиентите - компактните външни размери и най-достъпната цена на пазара. И това няма и как да е иначе, защото за 15 години, считано от появата на първия Logan, румънската марка е успяла да реализира на пазарите в Европа 6.5 млн. автомобила, като най-предпочитан е субкомпактният хечбек Sandero.
Sandero

Третата генерация на Sandero ни впечатли с нов дизайн, много ефектен светлинен подпис в стил Lamborghini и с подобни simply clever решения, с които ни порази и по-наточената Stepway версия. Тук например за първи път в новата история на Dacia, автомобил може да се оборудва с шибедах. Иначе моделът е по-стилен и по-модерен, а формата му е значително по-аеродинамична. Клиренсът на Sandero е 133 мм, което го прави идеален за по-лоши пътища, като родните, като в същото време колата е станала по-ниска - със скосен в задната част таван. Фаровете и радиаторната решетка допълнително визуално разширяват колата и я правят по-масивно изглеждаща.

Подобно на Stepway и тук арматурното табло е хоризонтално ориентирано, а интерес представлява решението то да бъде покрито с ефектен текстилен плат. Така по-евтината пластмаса се покрива и усещането е за значително по-луксозен салон. Като цяло новото Sandero е по-широко с 8 мм и по-дълго с 186 мм. Седалките са значително по-ергономични, а нишите за багаж в пасажерския отсек са повече. Не на последно по значимост място е обемът на багажника. Той е с обем от 388 литра, което е повече с 8 литра в сравнение с предшественика и на практика е оптимален за автомобил от този сегмент. Вижте.
Logan

Моделът, с който бе възродена румънската марка, също ни впечатли с доста промени. Освен изцяло нова външност, колата е по-дълга с 37 мм от предшественика си и с 45 мм от по-горе описаното ново Sandero. Междуосието е нараснало с 14 мм, налични са шест въздушни възглавници и много екстри, включени в базовото и допълнително оборудване на модела. От интересните новости трябва да отбележим специалната система, разделяща багажното пространство, сваляемата делима облегалка на задната седалка и масичките тип "самолетни" в задната част на салона.

При по-високите нива е налична и нова мултимедия с осеминчов екран, която работи съвместно със смартфон. Новата Dacia Logan няма да се продава в Западна Европа. Тя ще бъде лансирана в България, Румъния, Литва, Латвия, Естония, Словакия, Унгария, Полша, Испания, Мароко, Нова Каледония и Таити. Що се отнася до двигателната гама за Sandero и Logan , то към споменатите вече агрегати за Sandero Stepway е добавен и един базов агрегат TCe65, който ще бъде предпочитан от корпоративни клиенти. Ето как изглежда и новата Dacia Logan в детайли.
Свързани новини
-
Урок по икономия на гориво или как новата Dacia Sandero успя да засенчи меките хибридиДебютът на третото поколение на бюджетната двойка Logan/Sandero се състоя през септември миналата година, предизвиквайки много жив обществен интерес. ...02.11.202118 408
-
Рекорден интерес към новата Dacia у насНовото поколение на най-продавания модел към частни клиенти в Европа, Dacia Sandero, среща рекорден интерес сред клиентите на българския пазар. Само м ...07.03.202151 144
-
Ясни са официалните БГ цени на новите "дачии"През септември миналата година, румънската марка направи статично представяне в Париж на най-новите си модели. Наш екип беше на мястото на събитието, ...05.01.202141 379
-
Ясни са цените за България на новите модели на DaciaВ края на септември, румънската марка направи статично представяне в Париж на най-новите си модели. Наш екип беше на мястото на събитието, откъде ...27.11.202051 303
-
Ясни са цените на Dacia Logan и SanderoПродажбите на новото поколение Dacia Logan и Sandero започват чак в началото на 2021 г., но вече е ясно колко ще струват двата бестселъра в родната Ру ...05.11.202035 567
-
Нови Dacia Sandero RS, Sandero Cabriolet, Logan Pickup и Logan MCV - фантазия или реалност?Откакто се появи Logan, Dacia разчита на една платформа за всеки един от своите модели. Както вече ви информирахме, следващото поколение субкомпактни ...06.10.202012 786