Близо 6000 души - професионалисти и фенове на тежките машини – преминаха през откритите площи на Международния панаир – Пловдив, за да разгледат най-новите камиони, автобуси и специализирани превозни средства на водещите световни производители. Дори дъжда не спря любителите на технологиите при автомобилите и изкушените да ги изпробват в тест драйв.

Най-голямото изложение у нас в областта на тежката автомобилна индустрия разшири концепцията си за представяне на най-модерните търговски средства за превоз на пътници и товари. Фокусът на TRUCK EXPO 2022 бе поставен върху концепциите за мобилност, които осигуряват безопасен, икономичен и чист транспорт. Една от основните цели на изложението бе да покаже как технологиите трансформират цялата транспортна индустрия и се насочват към иновации в безопасността, горивната ефективност и неутрални по отношение на климата задвижвания.

„Производителите от секторите на логистиката и транспорта са изправени пред значителни предизвикателства, но вярваме, че на TRUCK EXPO 2022 успяхме да свържем иноватори в бизнеса и концепции в областта на транспорта, логистиката, интермодалността, но и обществените услуги, чистия градски и междуградски транспорт, доставките тип „последна миля“, подчертаха от Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП), организатор на форума. По думите им TRUCK EXPO 2022 се наложи като мястото за срещи на индустрията за годината и едно от най-прогресивните B2B събития в бранша.

За първи път тази година изложението ясно показа тясната връзка между автомобилната индустрия, транспортните компании, развитието на инфраструктурата и регулациите в сектора. Поради нарастващия обем на трафика и ролята на логистиката, чистотата и безопасността на превозните средства придобива още по-голямо значение, наред с инфраструктурата, градското и пътно планиране. Вече е очевидно за всички, че когато говорим за търговските превозни средства, се нуждаем не само от нов дизайн на двигателите, системи за безопасност, свързаност и сигурност, но и от нова обществена инфраструктура за зареждане и дигитализация в логистиката, т.е. от глобален подход с отворена, междуотраслова комуникация и общи регулации в сектора.
Свързани новини
-
13-литров дизел: последният дизелов двигател на MANВ Нюрнберг в края на март завърши изграждането на усъвършенстван производствен цех, наречен Сommon Base Engine, който е проектиран и създаден за произ ...19.04.20238 087
-
Електричество или дизел?Тежките и лекотоварните превозни средства, включително автобусите, са отделили 1/3 от емисиите от трафика през предпандемичната 2019-та година. Очаква ...10.06.202217 291
-
Какво вижда "тираджията" от мястото си в шофьорската кабинаДа имаш очи и на тила си е изключително полезно, особена ако шофираш в трафик и караш голям камион. Не става дума за свръх интуиция, а за видимост на ...30.05.202240 433
-
Само за "камионджии": Как да се справим с покачващите се цени на гориватаЦените на горивата вървят нагоре и нищо не подсказва скоро тенденцията да се обърне. Това логично бърка в джоба и на домакинствата, и на транспортните ...16.05.20223 550
-
По-рано от Tesla: Nikola започна производството на електрически камиониАмериканската компания Nikola Motor обяви началото на серийното производство на камионите Tre BEV, като конвейерите заработиха на 21 март, тази година ...28.03.20226 942
-
Защо TIR-овете дразнят всички на пътяОгромните камиони са неразделна част от трафика във всяка страна, те доставят всички стоки, които купуваме всеки ден. Но това не ни пречи да не харесв ...10.03.202234 756