Моделът, който бе представен наскоро и за който вече ви разказахме, ще отбележи пазарната си премиера като ID.5 със задвижване на задните колела и мощност във варианти 128 кВт (174 к.с.) и 150 кВт (204 к.с.), но и като ID.5 GTX със система за електрическо двойно предаване и максимална мощност 200 кВт (299 к.с.). Ето и няколко любопитни акцента за системата за задвижвание и за силовите агрегати.
• Най-новата електронна платформа и поколение 3.0 на софтуера – високоефективен хардуер и софтуер от последно поколение, позволяващи безжични ОТА актуализации и ъпгрейд. Клиентът може да добавя допълнителни функции след покупката.
• Задно предаване с двигател на задния мост. Разположените отзад електрически двигатели с мощност 128 кВт (174 к.с.) при версията ID.5 Pro и 150 кВт (204 к.с.) при ID.5 Pro Performance осигуряват впечатляваща мощност.

• Двумоторна система за двойно предаване. Топверсията ID.5 GTX ползва електродвигатели на двата моста за максимално сцепление. Максимална мощност 220 кВт (299 к.с.). 0–100 км/ч за 6,3 секунди, максимална скорост 180 км/ч.
• Три варианта по отношение на двигателите, една акумулаторна батерия. Голяма батерия с капацитет 77 кВтч за ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance и ID.5 GTX.

• Автономен пробег, достатъчен за дълги пътувания – прогнозният пробег на ID.5 с едно зареждане е до 520 км (според WLTP). Високата максимална мощност на зареждане от 135 кВт (стандартно) осигурява кратки престои при зареждане.
• Динамична ходова част с отлично балансирани характеристики – Управлението на задвижването и ходовата част работят в тясно взаимодействие и позволяват постигането на оптимален баланс на комфорт, динамика и безопасност в поведението на пътя. По избор: Прогресивно управление и регулирана DCC ходова част.

• Интелигентно зареждане с двупосочно зареждане по избор – Новите модели предлагат интелигентен енергиен мениджмънт и автоматична регистрация в зарядните станции както в домашни условия, така и на път. След изграждането на подходяща инфраструктура, ID.5 ще даде възможност за двупосочното зареждане у дома, превръщайки се в ефективен модул за съхранение на енергия.
Свързани новини
-
Volkswagen връща e-Up! в Европа и у насВече повече от година електрическото мини VW e-Up! не се предлага за продажба, но това не го направи по-малко популярно. Хората купуват употребявани а ...21.01.20225 697
-
Volkswagen пуска нова "особено бърза кола"Volkswagen пусна тийзър, който показва силуета на мистериозен модел, който прилича на наточен Golf. Картината е придружена от надпис „Ние старти ...18.01.20224 229
-
Volkswagen показа нов лифтбек за 40 000 лв. с доста необичаен външен видVolkswagen представи второто поколение Lamando. Моделът, произвеждан в Китай от 2014 година, за първи път се промени сериозно отвътре и отвън, като по ...17.01.202219 921
-
VW e-Crafter дойде в България със замахНа специално събитие в София Volkswagen Лекотоварни автомобили представи e-Crafter. Освен на пазарната премиера на модела, гостите на събитието станах ...17.12.20219 641
-
Volkswagen спря производството на електромобилиЗаводите на Volkswagen в Цвикау и Дрезден няма да произведат нито едно електрическо превозно средство тази седмица. Причината за това е липсата на чип ...16.11.202123 619
-
VW ще задмине Tesla при електромобилите още през 2025 годинаVolkswagen не крие намеренията си да се превърне в бранда с най-много продавани автомобили на ток, като за целта германците ще трябва да изпреварят Te ...15.09.20214 257