Докато Nissan в момента дава приоритет на мерките за намаляване на разходите и фокусира продуктовите си разработки върху по-популярни кросоувъри и SUV автомобили поради неотдавнашните финансови предизвикателства, компанията не е изоставила амбициите си за любимите на феновете автомобили. Потвърдено е, че се разработва наследник на емблематичния GT-R, въпреки че появата му не се очаква в близко бъдеще.
Дискусията в Nissan се върти около това как да се определи следващият GT-R. Стратезите на компанията подчертават, че всеки нов модел, който вероятно ще бъде обозначен като R36, трябва да бъде иновативен и да предефинира какво може да бъде един спортен автомобил. Основно съображение е задвижващият агрегат; Nissan проучва електрически или електрифицирани варианти, но е категоричен, че автомобилът трябва да предлага характеристики и характер, които ясно да го отличават от високопроизводителните електрически SUV. Целта е да се гарантира, че той ще остане специализиран спортен автомобил.
Появиха се намеци за изцяло електрическо бъдеще на GT-R, особено при представянето на агресивната концепция Hyper Force. Тази електрическа дизайнерска студия с мощност 1341 к.с. беше представена като възможна визия за това, което може да бъде постигнато до края на настоящото десетилетие.
Въпреки че ръководителите на Nissan изразяват ентусиазъм за новия GT-R, те също така признават, че предстои дълъг път на развитие. По-широката финансова стратегия на компанията, която включва значително преструктуриране, естествено оказва влияние върху сроковете и инвестициите в такива нишови проекти. В бранша се говори и за потенциално споделяне на платформи, като предложенията свързват следващия GT-R с бъдещия електрически Acura NSX.
Освен GT-R, Nissan продължава да предлага спортния автомобил Z и има вътрешен интерес, включително от страна на новото ръководство, ориентирано към ентусиазма, към потенциално възраждане на други исторически имена като Silvia, което показва продължаващ, макар и предпазлив, ангажимент към вълнуващи автомобили.