2 439

Toyota направи Corolla Cross по-привлекателна за младите

  • toyota
  • corolla
  • cross
  • gr
  • gr sport

GR Sport се отличава само с външни промени

Toyota направи Corolla Cross по-привлекателна за младите - 1
Галин Ганев Галин Ганев Автор във Fakti.bg

Toyota Corolla Cross може и да не е типичен представител на GR Sport, но актуализациите за новатамоделна година, включително въвеждането на нова модификация GR Sport, внасят желана доза индивидуалност в иначе разумния кросоувър. Макар и да не може да се похвали с пълноценно преобразяване от Gazoo Racing като Lexus LBX Morizo RR, GR Sport има за цел да разнообрази визуално модела.

Визуалното освежаване започва с по-настойчива решетка тип „пчелна пита“ и изострен дизайн на фаровете. Забележително е, че моделите от по-високия клас „High“ вече разполагат с LED светлинна лента по цялата ширина на предната част. Фините промени в задната част включват преработени задни светлини с интегрирани „аеродинамични перки“ - аеродинамичните ползи от тях остават спорни, но те допринасят за освежената визия. Новите 18-цолови джанти са стандартни за цялата гама.

Отвътре актуализациите се фокусират върху практичността и визуалната привлекателност, като включват преработена, по-голяма централна конзола, нов селектор на предавките, безжично зареждане на смартфони, по-голям 10,5-инчов информационно-развлекателен дисплей и 12,3-инчов цифров инструментален панел. Toyota обещава и по-рафинирано и комфортно пътуване.

Европейските купувачи ще могат да избират между две хибридни задвижвания: базовото Hybrid 140, съчетаващо 1,8-литров четирицилиндров двигател с електромотор за обща мощност от 140 конски сили, и по-мощното Hybrid 200, използващо 2,0-литров четирицилиндров двигател и електромотор за постигане на 200 конски сили.

Новата модификация GR Sport, въпреки че не предлага никакви подобрения в задвижването спрямо стандартните модели, със сигурност възприема по-агресивна естетика. Основните отличителни белези включват уникална предна броня и дизайн на радиаторната решетка, напомнящи на хотхеча GR Corolla, както и ексклузивни 19-цолови черни алуминиеви джанти и характерна опция за боя Storm Grey.

Въпреки че двигателят остава недокоснат в GR Sport, Toyota е приложила някои фини промени, ориентирани към производителността. Окачването е снижено с 10 мм и е специално настроено за по-спортно управление. Усилвателят на кормилното управление също е калибриран наново, а лостчетата за превключване на предавките вече са стандартни. Освен това GR Sport се сдобива със специален спортен режим и режим Snow Extra за по-добър контрол на водача при различни условия.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.

Свързани новини