2 512

Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия

  • lexus
  • toyota
  • rz
  • bz4x
  • трансмисия

Системата дебютира в обновения RZ

Lexus въведе дългоочакваната симулирана „механична“ трансмисия - 1
Галин Ганев Галин Ганев Автор във Fakti.bg

След като по-рано ви разказахме за обновената Toyota bZ4X, сега е време да ви покажем и неговата по-луксозна версия с емблема на Lexus. Lexus, който има за цел да разграничи допълнително своя електрически RZ от Toyota bZ4X, представи серия от значителни подобрения, насочени към технологиите. Въпреки че екстериорът и интериорът остават до голяма степен непроменени, с изключение на новия волан, RZ вече разполага с нова система “Steering by wire”. Тази система, използваща променливо предавателно отношение на кормилното управление, осигурява по-динамично и отзивчиво шофиране.

Под капака Lexus е избрал един-единствен вариант за батерията с капацитет 77 kWh - ексклузивна характеристика за RZ. Това се изразява в увеличаване на мощността, като базовият модел RZ с едномоторно задвижване на предните колела развива 221 к.с., което е огледално на bZ4X. Моделите RZ с два двигателя обаче получават значително увеличение на мощността, достигайки 375 конски сили. Новата модификация RZ 550e F Sport повишава производителността още повече, като разполага с 402 конски сили. За да подобри спортното изживяване при шофиране, Lexus е включил системата „Interactive Manual Drive“, която симулира превключване на предавките и генерира съответните звуци на двигателя, осигурявайки по-завладяващо изживяване при шофиране.

Подобно на Toyota bZ4X, Lexus RZ се възползва от усъвършенствана система за зареждане с предварително подготвяне на батерията, което позволява по-бързи скорости на зареждане. Въпреки че все още не са публикувани официални данни за времето за зареждане и приблизителния пробег, Lexus предвижда увеличаване на пробега със 100 км за конфигурацията с най-дълъг пробег, съгласно европейския цикъл WLTP.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 17 гласа.

Свързани новини