Bentley представи новия Flying Spur. Седанът се сдоби с хибриден силов тракт, базиран на битурбо осемцилиндров четирилитров мотор, последно поколение мехатроника и за първи път Wellness седалки с микрорегулиране на позицията на тялото и вградена система за терморегулация. Засега четвъртото поколение Spur е представено само в наточената се версия, способна да ускори от място до 100 км/ч за 3.5 секунди.
Седанът Bentley Flying Spur, за разлика от Continental GT с две врати, запазва обичайната оптика с „четири очи“, но в наточената версия на Speed замени могъщия W12 6.0 с хибридната система Ultra Performance. Системната мощност на този силов тракт е 782 конски сили, а максималният въртящ момент е 1000 Нм. На електричество Spur изминава до 76 километра, а общият пробег достига 830 километра.

Максималната скорост не е посочена, но при предшественика тя беше ограничена до 333 километра в час. Седанът се доставя стандартно с 48-волтов контрол против преобръщане, управление на задните колела и диференциал с ограничено приплъзване, всички част от пакета Bentley Performance Active Chassis.

Освен това колата използва нов софтуер за управление на стабилизиращата система, а статичното тегло по осите е 48.3:51.7 в полза на задната част. Амортисьорите са двуклапанни с електронно управление, с отделни настройки за компресия и отскок, което прави разликата между режимите на шофиране Comfort, Bentley и Sport значително по-осезаема.

Иновацията има и много визуални разлики от своя предшественик: нови 22-цолови джанти в два цвята, тонирана външна облицовка и аеродинамичен пакет Styling Specification в цвят на каросерията или с видими въглеродни влакна. Вътре има препрофилирани седалки, тапицерия Dark Chrome Specification и нова графика на таблото.

Опциите включват още Wellness столове с микрорегулиране на позицията на тялото и вградена система за терморегулация. относно екстрите, то те са сходни с тези на Continental GT, с десетки милиарди възможни комбинации от външни цветове, екстериорни и интериорни опции. Дори Flying Spur има три аудио системи за избор: стандартна, Bang & Olufsen и аудиофилската Naim, която предлага осем звукови профила.
Свързани новини
-
Защо Bentley се отказва от своята топ лимузина?Главният изпълнителен директор на Bentley Франк-Стефан Уолизер обясни решението на марката да се откаже от пускането на пазара на наследник на флагман ...12.05.20251 285
-
Bentley избра две имена за "малката Bentayga"Bentley регистрира две нови търговски марки - "Mayon" и "Barnato", едната от които ще отиде при бъдещия електрически кросоувър, ко ...26.02.20251 421
-
Bentley може да оборудва автомобилите си с дроновеBentley планира да оборудва бъдещите си автомобили с истински дрон. Съдейки по новия патент, летящото устройство ще бъде разположено на капака и ще се ...08.08.20241 898
-
Окончателно: Bentley се сбогува с W12 двигателяПрез лятото на 2022 година Bentley сглоби последния екземпляр на каноничния V8 6¾, а сега, две години по-късно британците се сбогуваха с друг е ...24.07.20241 843
-
Bentley замени W12 с хибриден V8 в новия Continental GT SpeedBentley представи фейслифтовите Continental GT и GTC Speed с новия хибриден V-8 задвижващ агрегат, който заменя пенсионирания W12. Новият Continental ...26.06.20241 401
-
Bentley смята автономните системи от Ниво 3 за опасниДокато Mercedes и BMW напредват с автономни системи от ниво 3, Bentley заема различна позиция, като предпочита да не предлага такава технология поради ...02.04.20241 127