В навечерието на новия футболен сезон 2022/2023 се навършват 10 години от старта на партньорството между Jeep и „Ювентус“. Логото на Jeep украси бяло-черния екип на най-успешния италиански футболен клуб през сезон 2012/2013. Това спонсорство беше основано и процъфтява върху основата на споделени ценности, автентичност и страст. За новия сезон емблематичният черен надпис Jeep върху екипа на „Ювентус“ съдържа светкавици, които „осветяват“ пътя на марката към електрическата мобилност.
Много купи и нови модели
През последните десет години клубът спечели много трофеи и написа още една успешна глава в историята на италианския футбол. За този период мъжкият отбор на „Ювентус“ добави във витрината си 8 шампионски титли от Серия А, 5 купи и 5 суперкупи на Италия, а само за пет години от основаването си женският отбор спечели 5 титли, 2 купи и 3 суперкупи на Италия.
През същия период от време Jeep лансира девет нови модела на пазара, започвайки с Compass през 2011 г. През 2014 г. заводът в италианския град Мелфи стана роден дом на Renegade – първия малък SUV на Jeep и първия автомобил на марката, проектиран в САЩ, произведен в Италия и продаван в повече от 100 страни по целия свят. През същата 2014 г. беше представен и моделът Cherokee.

Въвеждането на обновения Compass през 2017 г. предефинира стандартите в категорията на компактните SUV автомобили. През следващата 2018 г. новият Jeep Wrangler удиви автомобилните ценители с модернизирания си външен вид, като същевременно остана верен на себе си и разшири легендарните си офроуд способности с най-съвременни технологични решения.
Технологията 4xe
През 2020 г. Jeep направи първите си стъпки в процеса на електрификация с технологията 4xe Plug-In Hybrid. Тази концепция беше въведена първо в Renegade и Compass, за да осигури по-приятно, ефективно, устойчиво и по-безопасно задвижване 4x4. Година по-късно Jeep пусна три нови автомобила – още по-модерния Compass, емблематичния Wrangler във версия 4xe и неудържимия пикап Gladiator. Compass беше представен с поразителен и изискан външен вид, както и с важни нови функции, които го издигнаха на следващо ниво по отношение на дизайн, безопасност, технология и функционалност.
Междувременно технологията 4xe направи своя дебют във Wrangler, за да осигури напълно безшумно електрическо изживяване извън пътя с нулеви емисии и електрическо задвижване с всички функции на легендарната за модела 4х4 проходимост. Наред със задвижването 4xe марката напредва бързо с процеса на електрификация и с други концепции. През 2022 г. технологията e-Hybrid дебютира в Renegade и Compass, като предлага електрическо движение при ниска скорост без необходимост от зареждане на батерията от външен източник.
В близките месеци на пазара в Европа и у нас се очаква стартът на продажбите на електрифицирания изцяло нов модел Jeep Grand Cherokee 4xe, който съчетава автентичната за марката проходимост с безкомпромисен лукс и най-иновативни технологии. През следващата година ще бъде представен изцяло електрически компактен SUV, който ще се превърне в първия електромобил на Jeep.

Успехи на всички терени
През тези десет години „Ювентус“ уверено поддържа курса към победите, а междувременно Jeep продължи да проправя нови пътища, подобрявайки пословичните офроуд способности на своите SUV автомобили и постигайки удивителни успехи. Днес пътят на Jeep е в посока електрификация, за да могат потребителите да отидат където си поискат с нулеви емисии.
Най-яркият пример за това е устойчивата 4xe Plug-In технология, която гарантира изключително представяне на пътя и извън него. Означението 4xe вече се превърна в марка в рамките на марката Jeep и синоним на върхови нива на комфорт и сигурност при всякакви условия, движение с нулеви емисии и подобрени офроуд възможности.

Флотилията на Grand Cherokee, Renegade, Compass и Wrangler 4xe прави Jeep безспорен лидер в Италия в сегмента LEV (изцяло електрически и Plug-In хибридни автомобили) през първата половина на 2022 г., след като марката бе лидер през цялата 2021 г. Compass 4xe е най-продаваният LEV модел, Renegade 4xe е номер едно SUV в Bсегмента и при всички BEV и PHEV модели и втори след Compass в общите продажби.
Wrangler 4xe е на трето място от началото на годината. На европейския пазар моделите 4xe представляват 42% от общите продажби на Jeep. Освен това в европейският LEV сегмент марката достигна пазарен дял от 2,1%, което е над два пъти повече от общия пазарен дял (0,9% за цялата година по данни от юни 2022 г.), докато процентът в Италия е 18%.
Свързани новини
-
Бъдещето на Jeep Cherokee е под въпросЗаводът на Stellantis в Белвидеър, Илинойс, където се произвежда Jeep Cherokee, ще спре да работи за неопределено време през 2023 година, при това вер ...12.12.20223 031
-
Jeep: Най-важните нови модели за 2023 г.2023 ще бъде година, пълна с новини за Jeep . Американският производител на автомобили всъщност ще бъде един от абсолютните герои на пазара благодарен ...17.10.20224 202
-
Последна възможност да си купите нов дизелов Jeep WranglerJeep официално потвърди намерението си да премахне дизеловия двигател от Wrangler през моделната 2023 година. Последният такъв Wrangler ще бъде специа ...28.09.20224 350
-
Ето го новия Jeep Wrangler Willys (ВИДЕО)Компанията Jeep официално представи новия хибриден всъдеход Jeep Wrangler Willys 4xe. Това се случи по време на автомобилното изложение в Детройт. Сам ...21.09.20225 558
-
Рома с нов опит за привличането на ДибалаОтборът на Рома е готов да направи нов опит да привлече в редиците си Пауло Дибала. Бившият футболист на Ювентус вече е свободен агент и неговото бъде ...11.07.20221 009
-
Май няма да има повече джипове с името CherokeeРъководителят на концерна Stellantis, който включва и марката Jeep, заяви, че марката може да изостави името Cherokee поради нарастващото възмущение н ...05.03.20214 544