16 132

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

  • range rover
"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени) - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Най-новият Range Rover, премиерата на който се състоя съвсем наскоро вече е у нас. На стилна церемония огромният всъдеход беше показан пред журналисти, като вносителят на марката у нас сподели и цените на новия флагман за България.

Промените във визията отпред и отстрани не са радикални. Предницата се е сдобила със светлини с нов дизайн, с по-широка решетка с нови отвори и с броня с голям отвор и светлини за мъгла в двата ѝ края.

Страничната част изглежда подобна на тази от предишното поколение и ако изключим по-големите размери, нещата които правят впечатление са елементът пред предната врата, който е променил формата си и дръжките на вратите, които вече се прибират, подобно на тези при Velar.

Задната част е мястото, където нещата стават много по-различни в сравнение с предишните поколения. Първата новост там са светлините, които са разположени вертикално в двата края, а когато не светят са едно цяло с черен елемент с логото на Range Rover.

Багажникът запазва двойната конфигурация на отваряне с отделна долна част, а под нея се вижда и новата броня с интересен дифузьор. Две антени тип „перка на акула“ също правят впечатление на покрива.

Бранд мениджърът на Jaguar Land Rover за България Волен Чинков представи новия Range Rover

Макар визията да не е толкова различна на пръв поглед от снимките, то размерите на стандартната версия вече достигат 5 052 мм или с 52 мм повече от преди, докато дългата база получава допълнителни 200 мм по отношение на дължината. Междуосието е увеличено със 75 мм.

Това се дължи отчасти и на новата платформа MLA-Flex на която е построен модела, чието главно предимство е възможността за задвижване от конвенционални двигатели с вътрешно горене, plug-in хибридна конфигурация или вариант с изцяло електрическо задвижване.

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

Новият Range Rover се завръща към една от екстрите предлагани още през 90-те години на миналия век с така наречените „въздушни пружини“ и адаптивни амортисьори, които работят в комбинация с 48V електроника за контрол. Системата използва навигацията и се адаптира по най-добрия начин преди завой или друга промяна на пътя.

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

Стигайки до интериора, там също откриваме доста новости, част от които са 13.7-инчовия дигитален кокпит пред водача и 13.1-инчовата информационна система в средата на таблото. Воланът също е с нов „двуспицов“ дизайн, докато физически контроли в комбинация с тъч бутони са запазени за контрола на климатичната система.

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

По отношение на двигателите, Range Rover ще е наличен с 3.0-литров бензинов шестак с 395 конски сили за базовия модел или с 4.4-литров V8 с 523 конски сили. Двата двигателя задвижват четирите колела чрез автоматична трансмисия.

За феновете на дизела ще се предлага и 3.0-литров дизелов шестак с 296 конски сили при модела D300 и 345 конски сили при D350. Новият Range Rover се предлага и с два варианта за plug-in хибридно задвижване, което комбинира бензиновия шестак заедно с електромотор монтиран в трансмисията и батерия с капацитет от 38.2кВч.

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

Електрическия режим осигурява до 100км пробег без вредни емисии. Системната мощност на двата варианта е съответно 434 конски сили и по-мощният с 503 конски сили, при който ускорението от 0 до 100км/ч отнема 5.6 секунди. А ето и цените на новия "император" за България.

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

"Императорът" Range Rover "кацна" в София (БГ цени)

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 32 гласа.

Свързани новини