Тема: Тест драйв

16 462

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

  • renault
  • express van
  • тест
Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van) - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

Букурещ, Румъния. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Французите от Renault избраха румънската столица за да направят първите динамични тестове на новите си лекотоварни автомобили - Renault Express Van и Renault Kangoo. Тези автомобили са част от лекотоварната гама на марката, наречена Renault PRO+, като и двете превозни средства са доста интересни. Наш екип бе на мястото на събитието, а първоначалните ни впечатления от новите "баничарки" на Режията са по-скоро положителни. Започваме с нискобюджетното Renault Express Van.

Екстериор

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

По запознатите с този вид превозни средства няма как да не оприличат новото Renault с един от бестселърите на румънците - Dacia Docker. И тази прилика съвсем не е случайна. Dacia, които както знаем са под шапката на Renault се отказа от т.нар. комерсиални автомобили и респективно спря най-продаваната у нас Dacia Docker от производство. Сега обаче този ван, с емблема на Renault и претърпял модернизация се завръща. Размерът е същият, оборудването малко по-добро, а функционалността - на познатото ни от Docker ниво.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Интериор

Салонът на Renault Express Van може да се определи, като спартански - твърда пластмаса и само най-необходимото. Зад волана на Express е подобен на лек автомобил. Регулирането на седалките в предно-задна посока е ограничено от преградата за товарното отделение, а заради страничната врата на товарния отсек, мястото за пасажера не е достатъчно голямо.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Това за водача обаче е оптимално. Сред екстрите трябва да отбележим наличието на екран на мястото на централното огледало за обратно виждане, който предава образ от камера, разположена в задната част на автомобила. Аудиото и другите настройки се управляват от 8-инчов сензорен екран. Товарното отделение не се различава от това на Docker - функционално и с оптимални размери за автомобил от този клас. новото Renault Express Van има товарна дължина от 1.91 м със солидна преграда и обем от 3,3 м3, което е едно от най-добрите съотношения полезна дължина/обща дължина в своя клас.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Двигатели и ходови характеристики

Двигателната гама на Renault Express Van се състои от 1.3-литров бензинов двигател TCe 100 FAP (75 kW - 200 Нм) и 1,5-литрови дизелови двигатели Blue dCi 75 (55 kW - 220 Нм) и dCi 95 (70 kW - 240 Нм). Всички мотори работят с шестстепенна механична скоростна кутия, през която въртящият момент се предава на предните колела.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Ние изпробвахме 1.3-литроия бензинов двигател TCe 100 FAP. Динамиката му е прилична, при това, както се вижда от снимките, с доста тежък товар. Колата е стабилна в завоите, а високият въртящ момент я прави идеална за целта, за която е създадена. С други думи това ще е новата евтина "баничарка" на родния пазар, само че този път с емблемата на Renault.

А какво представлява новото Kangoo, вижте ТУК

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ I - Express Van)

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Свързани новини