Не е нужно да имате много пари, за да се сдобиете с лъскав джип. Естествено, той няма да е нов, поддръжката му ще е доста скъпа, но пък ще карате возило от премиум клас, с което навремето се подвизаваха много от т.нар. родни мутри. Ако държите на този псевдо имидж (а у нас подобни хора съвсем не са малко), е нужна е сума под 10 000 лв, както и достатъчно смелост, за да станете собственик на употребяван и донякъде "изтъркан" в буквален и в преносен смисъл премиум кросоувър. Нашият избор пада върху три такива автомобила с повишена проходимост.
Porsche Cayenne

Първото поколение на немския спортен кросоувър излезе доста отдавна, така че много екземпляри, с достатъчно примамлив външен вид, не са в най-доброто си техническо състояние, което обаче се отразява на сравнително ниската им цена.
Освен това доста често именно „най-наточените“ версии с 8-цилиндрови турбо двигатели се оказват най-евтините основно поради високите разходи за поддръжка. Външно обаче това са доста готино изглеждащи Cayenne, особено за тези, които не са много запознати със спецификата на модела.
BMW X5

Тук също не бива да разчитате на друго, освен на екземпляр от някоя от разновидностите на първото поколение на модела. Доста ефектно изглеждат кросоувърите с т.нар. М-пакет, които в повечето случаи са оборудвани с 4.6-литрови V8 двигатели.
Дори независимо от двигателя и конкретната версия, X5, в съзнанието на мнозина, остава много „имиджов“ автомобил с ясна препратка до смутните времена от 90-те години на миналия век. А въпреки годинките си, тези кросоувъри се държат на пътя много уверено по отношение динамика. Въпреки това, за 10 000 лв. не трябва да разчитате на всичките конски сили, които са били налични когато колата е била нова.
Mercedes ML

Германските премиум кросоувъри няма как да минат без първото поколение на Mercedes ML. Тези всъдеходи имат не само добра мощност и динамични характеристики, но и друг скрит коз, който касае екстериора на автомобила.
Факт е, че за много от лаиците по-новите поколения на тези модели не са толкова лесни за разпознаване от старите версии, които в същото време са много по-евтини. За 10 000 лв. е напълно възможно да вземете все още доста добър екземпляр, който има доста кончета под капака, останали от някогашното „стадо“.
P.S. Още веднъж ще отбележим, че когато купувате "джипка" от горния списък за толкова малка сума, трябва да сте подготвени за неизбежни проблеми с двигателя, скоростната кутия, окачването и т.н. И ще са необходими доста средства и нерви, за да ги отстраните. Какви екземпляри се продават от тези модели у нас, можете да видите ТУК.
Свързани новини
-
Внимание: Престъпна екоорганизация спада гумите на големи "джипове"Партизанските климатични активисти Tire Extinguishers обявиха „най-голямата си нощ на действие срещу SUV-та“, като 900 превозни средства п ...30.11.202239 064
-
Рейтинг на най-надеждните автомобили през последните 20 годиниМного българи, избирайки употребявана кола, купуват такава на възраст между 5 и 20 години. Една интересна експертна оценка ни дава данни за повредите ...12.04.202140 366
-
Как да разберем реалните километри при покупка на употребявана колаНа вторичния пазар продавачите винаги се опитват да продадат колата възможно най-бързо и с най-висока печалба. Един от триковете да се постигнат тези ...07.04.202147 726