От доста време насам (за съжаление не и у нас), тенденцията за покупка на нов автомобил и подмяната му след тригодишна експлоатация набира популярност. Вече е практика шофьорите на Запад на всеки три до пет години да „актуализират“ автомобилите си.
И тъй като сега компактните кросоувъри се търсят най-много, ще ви покажем моделите, които губят най-малко от цената си след 3 години експлоатация. популярността на компактните кросоувъри повишава цените им и на вторичния пазар, а сред лидерите по най-слабо обезценяване са корейски, японски и германски предложения
Kia Sportage

Популярната и у нас "корейка" - Kia Sportage не бърза да поевтинява. При автомобила от четвърто поколение цената пада с 11% за първата година и само с 5% - за следващите две години.
Honda CR-V

Япоският бестселър при кросоувърите на марката също демонстрира динамика на бавен спад на цените. Едногодишните предложения са по-евтини само с 5%, двугодишните - с 11%, но тригодишните - с 20%.
Toyota RAV4

Прекият конкурент на CR-V също губи малко като цена. Кросоувърът Toyota RAV4 отдавна е постоянно в списъка на най-продаваните автомобили и може успешно да се препродаде на вторичния пазар. Средно едногодишните RAV4 губят само 10% от цената, двугодишните - 12%, а тригодишните - 22%.
Mazda CX-5

Средно собствениците на кросоувъра Mazda CX-5 губят около 12% от първоначалните разходи през първата година. Не разглеждаме две и три годишни екземпляри, тъй като те са от старата версия преди рестайлинга.
Volkswagen Tiguan

На вторичния автомобилен пазар можете да намерите много компактни кросоувъри от Европа, но този, който запазва най-добре цената си след първите три години е Volkswagen Tiguan. Средно едногодишните Tiguan-и губят само 11% от цената, двугодишните - 14%, а тригодишните - 24%.
Nissan Qashqai

Но не всички японски модели обаче имат успех на вторичния пазар. Стабилно търсен, като нов - Nissan Qashqai очевидно не е най-добрата инвестиция в сравнение с конкурентите. Двугодишните екземпляри на пазара са средно със 27% по-евтини от новите Qashqai, а тригодишните вече губят 37%.
Свързани новини
-
Не всяка суперскъпа кола е инвестицияДобре известен факт е, че ултраскъпите и луксозни автомобили, с течение на времето, повишават цената си. Такива автомобили се разглеждат от мнозина, к ...27.09.20223 634
-
Бензиновите "джипки" с най-нисък разход на горивоНапоследък т.нар. кросоувъри и SUV-та станаха толкова много, че разделението им на строго определени класове става все по-трудно. Въпреки всичко, те в ...09.06.202137 950
-
Най-икономичните бензинови 4х4 SUV-таЗапочваме с уточнението, че автомобилите в този рейтинг са от т.нар. масов сегмент, оборудвани са с бензинови двигатели с вътрешно горене и имат автом ...17.05.202128 913
-
Автомобили, които ще се обезценят по-малко в бъдещеАвтомобилните експерти от US News & World Report определиха автомобилите с най-добро съотношение цена-качество, които, според предварителни прогно ...16.02.20219 777