34 619

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)

  • автомобилът на старо
Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II) - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

ЧАСТ I

През 90-те нямаше електронни опции, джаджи и спомагателни системи, но автомобилите бяха доста по-прости и по-здрави. Става въпрос за автомобилите от 90-те години, които продължаваме да караме и днес.Ето и останалите от нашата класация.

8. BMW 3 Series E46 (1997-2006)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Баварската компания BMW произвежда автомобили от трета серия много преди появата на модела E46, но тази каросерия наистина се доказа като лидер в класа на компактните премиум автомобили. Въпреки факта, че автомобилът е проектиран през 90-те години, по отношение на екстериора и интериора, той все още е актуален. Както всички BMW-та и E46 е добър за шофиране, особено във версията си M3.

9. Opel Calibra (1990-1997)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Днес е трудно да си представим, че Opel ще пусне спортно купе, но през 90-те такава кола беше Calibra. Това бе не просто седан с три врати, а специално проектирано купе с рекордно нисък коефициент на съпротивление Cx = 0,26 - най-добрият резултат сред всички автомобили, продавани по онова време. Разбира се, това не беше най-добрата кола по отношение на управление, но Calibra изглежда страхотно и днес, въпреки годините си.

10. Citroen Berlingo I (1996-2013)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


За някои шофьори Citroen Berlingo е "баничарка", а за други просторен семеен автомобил. Във всеки случай автомобилът се превърна в бестселър в своя клас, тъй като се оказа практичен и икономичен. Заслужава да се спомене и основният му конкурент - Renault Kangoo.

11. Mitsubishi Pajero V20 (1991-1999)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Имаше моменти, когато Mitsubishi Pajero беше не просто поредния кросоувър, а пълноправен всъдеход. През 90-те години всички високопроходими коли са проектирани по същия начин като Pajero: каросерия, отделена от шасито и двигатели с висок въртящ момент. Много автомобили от второ поколение са оцелели до наши дни и продължават да са истински офроудъри.

12. Mazda MX-5 NB (1998-2005)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Второто поколение Mazda MX-5 (поколение NB) стана малко по-голямо, но много по-мощно от автомобила от първо поколение. В сравнение с такива компактни роудстъри като MGF, BMW Z3, ​​Toyota MR2 и Fiat Barchetta, японският модел печели в много отношения, което си личи и от цените на запазените екземпляри.

13. Volkswagen Passat B5 (1996-2005)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Passat от пето поколение дебютира по време, когато германският производител на автомобили иска да покаже на света, че емблема на Volkswagen може да има не само на бюджетна кола, но и на седан от бизнес клас. От техническа гледна точка, новото поколение Passat B5 има много общи черти с Audi A4, автомобилът се характеризира с аеродинамичния стил от 90-те, а отвътре, с красив спретнат интериор и голям избор от двигатели и трансмисии. На вторичния пазар се търсят най-често дизелови версии без компресор, които много често изкарват до 400-500 хиляди километра.

14. Volkswagen Golf IV (1998-2004)

Легендарни автомобили от 90-те, които все още не се предават (ЧАСТ II)


Що се отнася до автомобилите на Volkswagen, би било истинско престъпление да не говорим за хечбека Golf. От 70-те години до днес този компактен хечбек е един от най-популярните в света. Моделът от четвърто поколение и сега се радва на голямо търсене на вторичния пазар и всичко това благодарение на добра каросерия, мощни и икономични двигатели и сравнително качествена изработка.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 45 гласа.

Свързани новини