2 980

Шокираща информация за падналия самолет на Air India: капитанът е прекъснал подаването на гориво към двигателите

  • air india
  • еър индия
  • катастрофа
  • самолет
  • самолетна катастрофа
  • индия
  • ахмедабад
  • гориво

Капитанът на полета е прекъснал подаването на гориво към двигателите на самолета, заяви източник, информиран за ранната оценка на доказателствата от страна на американските власти

Шокираща информация за падналия самолет на Air India: капитанът е прекъснал подаването на гориво към двигателите - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA
Мария Атанасова Мария Атанасова Автор във Fakti.bg

Запис от пилотската кабина на диалога между двамата пилоти на полета на „Еър Индия“ (Air India), който се разби миналия месец малко след излитането си от индийския град Ахмедабад на път за Лондон, подкрепя теорията, че капитанът на полета е прекъснал подаването на гориво към двигателите на самолета, заяви източник, информиран за ранната оценка на доказателствата от страна на американските власти. По този повод Ройтерс представя кратка справка за двамата пилоти въз основа на доклада от предварителното разследване на и съобщения в медиите, предаде БТА:

КАПИТАН СУМЕТ САБХАРВАЛ

56-годишният пилот е имал разрешително за управление на транспортен самолет, което е било валидно до 14 май 2026 г. Той е получил разрешение да лети като командир на няколко самолета, включително „Боинг 787“, „Боинг 777 и „Еърбъс А310“. Общият му летателен опит е 15 638 часа, от които 8596 часа са на „Боинг 787“.

Сабхарвал се е обадил на семейството си от летището, уверявайки ги, че ще им се обади отново, след като кацне в Лондон. Пилот, който е общувал за кратко с него, е казал пред Ройтерс, че той е бил "джентълмен".

ПЪРВИ ОФИЦЕР КЛАЙВ КЪНДЪР

32-годишният пилот е имал разрешително за управление на граждански полети, издадено през 2020 г. и валидно до 26 септември 2025 г. Той е получил разрешение да лети на самолети „Чесна 172“ и „Пайпър PA-34 Сенека“, както и да бъде командир на самолет и втори пилот на самолети „Еърбъс A320“ и „Боинг 787“. Общият му летателен стаж е 3403 часа. От тях 1128 часа са като втори пилот на „Боинг 787“.

Още от ученическите си години Къндър се увлича по летенето и през 2012 г. е започнал работа като като пилот, съобщават индийските медии, като се позовават на негови роднини. Той се присъединява към „Еър Индия“ през 2017 г.

Според издания като „Дейли мейл“, "Дейли Телеграф", „Ню Йорк пост“ и "Ивнинг стандарт" се проверява медицинска документация, свързана с командира на полета насред тиражирана информация, че той може би е страдал от депресия и от други психически проблеми и може би нарочно е разбил самолета, искайки да се самоубие.

Индия
Поставете оценка:
Оценка 3 от 12 гласа.

Свързани новини

Новини по държави:
Новини САЩ , Новини Великобритания , Новини Германия , Новини Италия , Новини Русия , Новини Франция , Новини Испания , Новини Гърция , Новини Украйна , Новини Белгия , Новини Китай , Новини Сирия , Новини Сърбия , Новини Бразилия , Новини Австралия , Новини Япония , Новини Швейцария , Новини Северна Македония , Новини Турция , Новини Полша , Новини Румъния , Новини Иран (Ислямска Република) , Новини Австрия , Новини Нидерландия , Новини Северна Корея , Новини Всички държави , Новини Унгария , Новини Канада , Новини Литва , Новини Мексико , Новини Южна Корея , Новини Хърватия , Новини Норвегия , Новини Дания , Новини Финландия , Новини Ирландия , Новини Аржентина , Новини Дубай , Новини Португалия , Новини Словакия , Новини Беларус , Новини Латвия , Новини Естония , Новини Словения , Новини Чехия , Новини Швеция , Новини Ирак , Новини Афганистан , Новини Албания