834

Range Rover вече има свое собствено лого

  • range rover
  • лого

Новата емблема се състои от две букви R, разположени една над друга

Range Rover вече има свое собствено лого - 1
Радослав Славчев Радослав Славчев Автор във Fakti.bg

JLR (Jaguar Land Rover) официално представи ново лого за марката Range Rover, което представлява повече от обикновена актуализация на шрифта. Новото лого се състои от две букви R, разположени една над друга, като горната буква е огледално отражение на долната. Изработено в златист цвят, то излъчва изисканост и сдържаност, което според JLR трябва да се превърне в символ на елегантност и ексклузивност за клиентите на Range Rover.

Новият символ бе представен за първи път по време на закрита презентация за инвеститори, а по-късно и в официално прессъобщение за участието на Range Rover в Седмицата на дизайна в Милано. Това подчертава ролята на марката в по-широката световна дизайнерска индустрия и материалната култура, надхвърляйки само автомобилите.

Важно е да се отбележи, че новото лого няма да замени надписа "Range Rover", който остава ключов елемент от корпоративната идентичност. Също така, то не замества овалната емблема на Land Rover, която все още ще бъде на предната част на моделите Range Rover. Според представители на JLR, новата емблема е предназначена за ограничена употреба като допълнителен, компактен символ. Тя е създадена за ситуации, в които традиционният надпис или овално лого не е подходящо или технически възможно да се използва. Например, може да се прилага върху етикети, в декоративни шарки, в рекламни материали, върху аксесоари или по време на специални събития, където се изисква фина, но забележима маркировка на марката.

Range Rover вече има свое собствено лого

Заедно с новото лого, Range Rover получи и специален графичен мотив под формата на шарка, съставена от десетки преплетени букви R. Тази шарка може да стане част от интериорния дизайн на автомобилите, да украси решетката на радиатора, декоративните вложки в кабината или да се използва в брандирани аксесоари. JLR все още не е уточнила официално къде точно ще бъде използван този елемент, но подобна шарка има голям потенциал за първокласни облицовъчни елементи.

Тази актуализация е част от по-голямата стратегия на JLR „House of Brands“, която ясно разделя основните марки на компанията: Jaguar, Discovery, Defender и Range Rover. Като част от тази концепция, Jaguar и Range Rover вече получиха нови лога, докато Discovery и Defender остават без ново брандиране.

JLR все още не е разкрила кой модел Range Rover ще бъде първият, който ще получи новия двоен R символ в масово производство. Въпреки това, в контекста на развитието на електрическата линия Range Rover, може да се предположи, че новата емблема ще дебютира на електрическо превозно средство. Според вече обявена информация, на хоризонта е изцяло електрически Range Rover, който ще получи два електродвигателя с обща мощност 542 конски сили. Очаква се този модел да бъде първият, който официално ще пусне новия символ в масово производство, въпреки че все още няма официално потвърждение на тази информация.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини