Hyundai представи актуализирана хибридна система, която предлага мощност от 100 до 300 конски сили. и е подходяща за широка гама от модели, от компактни до големи автомобили.
Системата се състои от два двигателя (P1 и P2). P1 се използва за генериране на енергия за батерията, стартиране на двигателя и спомагателна тяга, докато P2 служи като основен двигател, осигуряващ тяга и регенеративно спиране.
Тази архитектура не само увеличава мощността и горивната ефективност (с 45%), но също така намалява нивата на шум и вибрации, подобрявайки комфорта при возене. Системата поддържа интелигентно регенеративно спиране и може лесно да се интегрира със съществуващи двигатели с вътрешно горене, намалявайки разходите за разработка.
Новата система включва 2.5-литров бензинов хибриден двигател с турбокомпресор, който намалява загубата на мощност и подобрява разхода на гориво чрез оптимизирано горене. Новият дизайн използва „цикъл на свръхразширяване“, за да забави затварянето на всмукателния клапан, намалявайки степента на компресия и увеличавайки степента на разширение по време на горене за по-нататъшна икономия на гориво.
В актуализацията е включена и 1.6-литрова хибридна система с турбокомпресор, която осигурява значително подобрение в разхода на гориво за средноразмерни SUV-та, увеличавайки въртящия момент от 367 Нм на 380 Нм и осигурявайки по-добро ускорение. В допълнение към хибридната система, Hyundai планира да въведе различни иновативни технологии, включително системата e-AWD за подобряване на сцеплението чрез инсталиране на задвижващия мотор P4 на задния мост.