„При положение, че от 16 отбора в жребия 15 бяха от Първа лига, можеше да се очаква да се получат много големи дербита, като Левски – ЦСКА, Локомотив Пловдив и Ботев Пловдив, но мога да кажа, че по някакъв свой си начин съдбата разпредели отборите равномерно. Безспорно се вижда, че имаме няколко мача в София, с които ще се разпределят в телевизионно отношение – ЦСКА срещу Локомотив София, Славия – ЦСКА 1948, Лудогорец гостува на Септември“, каза той.
„Трябва да опитаме, ако телевизията има възможност, тъй като сме предвидили уикенд за тези мачове, да се възползваме от събота и неделя и да опитаме да сложим по три мача в събота и неделя и по един в петък и понеделник. Така ще концентрираме 6 мача в уикенда. Това означава, че в рамките на 9 часа, тъй като може да има продължение, от 12 трябва да има футбол. Последният мач определено ще попадне в риск поради лошо време през декември. Практиката в последните години показва, че времето е добро“, допълни Караиванов.
Той коментира и партньорството със Sesame като основен спонсор на надпреварата: „Партньорството ни със Sesame като спонсор на турнира е отлично. За мен от включването на Sesame в турнира и с много дейно участие в организацията – от първия кръг до финалния двубой – и за тях като бранд е полезно, и за нас като партньори, знаем, че имаме надежден партньор. Турнирът има чудесна разпознаваемост и марка, която се наложи. Имахме късмета през годините да имаме няколко много добри финала с рекордна посещаемост. Само като споменем ЦСКА срещу Левски и последния ЦСКА срещу Лудогорец с над 40 хил. на стадиона. Това е изключително показателно и с шанса, който сме имали. Надявам се, че и в следващите години Sesame ще остане партньор на турнира, Лигата и Нова Броудкастинг Груп, която излъчва турнира“, завърши Караиванов.