Кирил Добрев, заместник-председател на ПГ на "БСП - Обединена левица", коментира в ефира на БНТ ще бъде ли куриоз, ако Комисията за противодействие на корупцията бъде закрита с гласовете на Пеевски, а не на генерал Атанас Атанасов и ПП-ДБ.
"Това са непрекъснато налаганите двойни стандарти от страна на така наречената опозиция сега, а преди управляващи. Когато гласуваме нещо с Пеевски, но те са заедно с него, е нещо хубаво. Но когато ГЕРБ, БСП и ИТН бъдат подкрепени от Пеевски, например приемането ни в еврозоната, това е нещо много лошо. Тогава сме опитомена левица. А иначе сме слуги на Пеевски или нещо подобно, но когато те го правят, когато Пеевски е с тях, се чувстват силни, мощни, почват да кадруват, назначават хора по точно тези репресивни служби, за които сега претендират и пишат от тях. Между другото, всички промени в КПК, за да стане тя този инструмент, са направени с помощта на ДБ, "Продължаваме промяната", ГЕРБ и ДПС", каза Кирил Добрев.
Според Добрев, ако Борисов се вслуша в думите на Иван Костов, че ГЕРБ и ПП-ДБ биха били една идеална коалиция за президентските избори, това ще възстанови политическия живот в България.
"Много се надявам, и може би това ще бъде наистина рестартът на БСП, ако отново нещата се разделят на ляво и дясно, така както е в истинската политика. Защото последните няколко избора, това политическо безвремие с предсрочни избори последните 4 години през няколко месеца, доведе до влизането в парламента на такива несистемни партии, които нямат опит. Второ, не знаят защо са там.
И трето, те са се превърнали в някакво шоу, не за събиране на гласове и подкрепа, а за лайкове във фейсбук. Смятам, че формирането на ляво и дясно в политическото пространство може да възстанови политическия живот в България", заяви Добрев.
Кирил Добрев, който е и председател на Транспортната комисия в парламента, коментира промените в Закона за движение по пътищата.
"Този закон е променян 10 пъти откакто е създаден въобще и приет. Това, което се опитахме да направим, е да ограничим или да създадем условия за по-малко пътен травматизъм. Имаше предложение от Министерски съвет да намалим скоростта. Не я намалихме, но пък увеличихме възможностите за нейния контрол и по-високи глоби. Камерите и общински, и на ТОЛ, и на КАТ вече са в обща система. И ако досега са ви следели само триногите и са се криели в храстите, в момента сте под пълно наблюдение. Средната скорост ще бъде в кратки участници, където имаме една и съща скорост. Пример - от Бояна до разклона за "Младост". Само за 12 часа има 860 нарушения на средната скорост. Това не е нормално. Не може като излезем на "Кулата" или на "Калотина" и отидем в чужбина да сме най-примерните шофьори, а в България да си мислим, че сме безсмъртни", коментира Добрев.