Депутатът от "Величие" Ивелин Михайлов защити акцията на партията си с луксозните коли "Ферари" и "Макларън", които обикалят страната с лепенки срещу Бойко Борисов и Делян Пеевски. В интервю за предаването "12+3" по програма "Хоризонт" на БНР той обясни, че целта е да се привлече вниманието на младите хора.
"Акцията ни със скъпите коли е насочена към младите хора. Целта е младите хора да се замислят, да им се привлече вниманието", заяви Михайлов пред БНР.
Лидерът на "Величие" разказа за постоянните полицейски проверки, които са подложени автомобилите. Според него колите са спирани неоснователно от движение и са им създавани административни трудности.
"Не знам колко струват колите. Те не са наши. Дадени са от човек, който също е ощетен от това управление и каза, че понеже продава бизнеса си, продава всичко, ще си продаде и колите, иска да ги даде един-два месеца да се карат облепени", обясни Михайлов за БНР.
Депутатът разказа за сложната ситуация с документите на "Макларън", където полицията установила, че фабричните стъкла не отговарят на българското законодателство, въпреки че автомобилът е минал успешно регистрация.
"След пускането им в движение, днес едната отново е спряна. Вчера след два часа проверка от полицейски служители, пак се събраха около десетина автомобили и мотори в Бургас и накрая установиха, че фабричните стъкла на 'Макларън', като е минал регистрация, където 'Макларън' са ги съобразили с европейското и българското законодателство, са по-тъмни то това, което трябва", коментира Михайлов.
Според депутата администрацията създава неоснователни пречки, като отказват да дадат талон и след това пишат фишове за това, че колата е без талон.
"За тези 7-8 дена без талон това, което направиха, е около 30 фиша за това, че колата е без талон, а всъщност тя има документ, който замества талона и сагата е огромна", заяви Михайлов в интервюто.
Партия "Величие" започна акцията си с луксозните коли в началото на юли, като автомобилите са облепени с лепенки с ликовете на Борисов и Пеевски и лозунги срещу тях. Колите са били дерегистрирани от СДВР, след което са пуснати отново в движение.