Дни преди откриването на ремонтирания участък, тихомълком БУС лентата изчезва в няколко участъка и се накъсва до такава степен, че става неизползваема. Основният аргумент на Спаси София да подкрепим разширяването на трасето бе именно БУС лентата като предпоставка за по-добър градски транспорт.
Това поискаха от Спаси София.
Действията на общината са в пълен разрез с всички стратегически документи на София и погазват наредбата за проектиране, която казва, че БУС лентите трябва да са непрекъснати и свързани, включително през кръстовищата. Не е ясно дали новият проект е законен, защото не е минал през съгласувателния режим (за разлика от проекта за Патриарха!).
Тази импровизация трябва да спре! Призоваваме Васил Терзиев незабавно да разпореди връщането на БУС лентата и да заяви – мисли ли да спазва предизборната програма, в която градският транспорт е издигнат на пиедестал? Ако отговорът е да, то спешно трябва да назначи зам.-кметове по транспорт и по строителството, които са професионалисти и са готови да следват ясна линия за устойчива мобилност при всеки ремонт в София.