958

DONGFENG откри първия си шоурум в Сърбия

  • dongfeng
  • шоурум
  • сърбия

Официалният вносител на марката “Чайна Мотор Къмпани” прави важна стъпка за разрастване на Балканите

DONGFENG откри първия си шоурум в Сърбия - 1
Милен Ганев Милен Ганев Главен редактор във Fakti.bg

Първият шоурум на китайската автомобилна марка DONGFENG в Сърбия официално отвори врати в Белград.

Вносител на марката е българската „Чайна Мотор Къмпани“ АД – дъщерно дружество на автомобилната група „Авто Юнион“ ЕАД. Откриването на шоурум в Сърбия е важен момент в развитието на компанията на външните пазари и е част от по-широката ѝ стратегия за присъствие в целия регион на Балканите. До края на годината „Чайна Мотор Къмпани“ планира да покрие цялата територия на Сърбия с дилърски точки.

„Авто Юнион“ е добре познато име в автомобилния сектор, особено на българския пазар, на който в миналото е представлявала марки като Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Opel, Nissan и други. След период на преструктуриране, групата днес се фокусира изцяло върху ново поколение китайски автомобили като официален вносител и дистрибутор на марки от групата DONGFENG, която е един от най-големите производители на автомобили в Азия.

DONGFENG откри първия си шоурум в Сърбия

Интересът към китайските марки автомобили бележи стабилен ръст през последните 12 месеца, като „Чайна Мотор Къмпани“ предвижда над 1500 продадени модела от марката DONGFENG до края на 2025 г. DONGFENG очаква да достигне пазарен дял от над 3% в сегмента на новите леки автомобили в България, а Сърбия и други съседни пазари тепърва ще допринасят за допълнителен ръст.

DONGFENG откри първия си шоурум в Сърбия

Чайна Мотор Къмпани“ планира да открие нови обекти и в други страни на Балканите, в това число Гърция, Северна Македония и Румъния. Целта на компанията е да се превърне в един от водещите представители на китайски автомобили в региона, предлагайки достъпни, надеждни и добре оборудвани модели на новото поколение потребители. „Идваме с реалистични очаквания, но с голяма увереност в качеството на продуктите и силата на новия модел на дистрибуция. Пазарът на Балканите е динамичен и ние вярваме, че имаме какво да предложим“, коментираха от ръководството на „Чайна Мотор Къмпани“.


Сърбия
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини