Алиансът на Red Bull Racing с производителите на двигатели е динамичен и тази връзка оказва пряко влияние върху публичните изявления на звездния пилот на отбора. След като 12-годишното партньорство с Renault приключи през 2018 година, Red Bull премина към двигатели Honda за сезон 2019. Въпреки че Honda официално се оттегли от Formula 1 след шампионата през 2021 година, технологията на двигателите ѝ продължава да захранва болида RB21. През този период Макс Верстапен, четирикратният шампион във Formula 1, участва в различни реклами за автомобили на Honda, включително прочутия Civic Type R.
Въпреки това, през 2026 година ще започне нова глава, когато Red Bull ще си сътрудничи с Ford за нов двигател. Промяната в лоялността към марката вече става очевидна. В неотдавнашна, едва прикрита реклама, Верстапен се вози в RS200 с журналиста Крис Харис, преди да седне зад волана на Mustang GTD. По време на това участие „Летящият холандец“ беше изключително откровен относно личните си чувства към автомобилите с предно задвижване, заявявайки: „Мисля, че е наистина скучно. За мен е като анти-шофиране. Карал съм понякога в симулатора. Това е най-лошото нещо на света.“
Тези силни мнения изглежда са в противоречие с предишните му препоръки. Това е интересен контраст, като се има предвид, че неотдавна той беше лицето на Civic Type R – автомобил, широко считан за един от най-вълнуващите автомобили с предно задвижване, произвеждани някога, и все още държи рекорда на Нюрбургринг за най-бързия серийно произвеждан автомобил с предно задвижване.
В крайна сметка е лесно да се разбере защо професионален състезател като Верстапен естествено би предпочел платформа със задно задвижване. Въпреки това, промяната в публичните му предпочитания е по-скоро отражение на професионалните му задължения, отколкото промяна в мнението му. Това не е първият път, когато неговите препоръки са диктувани от партньорствата на неговия отбор. Преди това той препоръча Honda e със задно задвижване, градски автомобил, като го нарече „забавен за шофиране“ и „страхотен електрически градски автомобил“.