Макар че е обичайно мениджърите в автомобилната индустрия да защитават своите продукти, неотдавнашното изявление на новия шеф на Porsche в Германия предизвика учудване: „За мен Taycan е най-добрият електромобил в света.“
Роберт Адер, който пое поста на управляващ директор на Porsche Германия на 1 май, направи това смело изявление по време на интервю за германския бизнес вестник Automobilwoche. Въпреки тази ентусиазирана подкрепа, Адер призна, че производството на Taycan е наложило корекции поради по-ниско от очакваното търсене. Миналата година продажбите на Taycan отбелязаха значителен спад от 49%. Porsche отдава този спад отчасти на скорошната промяна в дизайна на модела, но също така признава, че „електрическата мобилност като цяло напредва по-бавно от планираното“. Тази тенденция продължи и през първото тримесечие на 2025 година, като доставките отбелязаха спад от 1% в сравнение със същия период през 2024 година.
Адер категорично отхвърли предположенията, които според информациите циркулират сред германските дилъри и бяха повдигнати по време на интервюто, че Porsche „практически налага Taycan на пазара“. Той заяви, че представянето на Taycan не е толкова мрачно, колкото изглежда, като подчерта 20-процентния му дял в сегмента на електрическите седани в Германия. Той обаче призна, че самият сегмент не е нараснал до размерите, които Porsche първоначално очакваше.