Koenigsegg разширява възможностите на Jesko с представянето на нов мощен вариант: Sadair's Spear. Позициониран като още по-екстремна еволюция на съществуващия Jesko Attack, този най-нов хиперкар е проектиран да предоставя подобрени характеристики на пистата, като същевременно остава напълно законен за движение по пътищата. Уникалното му наименование има дълбоко лично значение за основателя на марката, Кристиан фон Кьонигсег, като почита коня на име Sadair's Spear, на който баща му, Джеско фон Кьоенигсег (на когото е кръстен базовият модел), е яздил в последната си състезателна надпревара през 1976 година.
Въз основа на вече внушителната основа на Jesko Attack, Sadair's Spear разполага със значително по-агресивен аеродинамичен пакет. Това включва отличително активно задно крило , проектирано да увеличава притискащата сила. По-усъвършенстваното управление на въздушния поток идва от удължената задна секция и преработените въздухозаборници, които оптимизират както охлаждането, така и аеродинамичната ефективност.
Под капака познатият 5,0-литров V8 двигател с двойно турбо е получил подобрение на производителността. Сега той развива 1300 конски сили на стандартно гориво, което е увеличение с 20 к.с. За тези, които имат достъп до E85 етанолова смес, мощността се покачва до зашеметяващите 1625 к.с., което е с 25 к.с. повече от стандартния Jesko, когато работи на същото гориво. Това увеличение на мощността е допълнено от строга програма за намаляване на теглото. Инженерите на Koenigsegg са намалили теглото с около 35 кг чрез мерки като намалена шумоизолация и по-леки вътрешни и механични компоненти. Резултатът е невероятно ниско сухо тегло от само 1320 кг. Към това намаление допринасят и новите седемспицови джанти от въглеродни влакна, които са ексклузивни за този модел. Комбинацията от увеличена мощност и намалена маса дава впечатляващи резултати, като Sadair's Spear постига с 1,1 секунди по-бързо време на обиколка от Jesko Attack на писта Gotland Ring.
Подобрената производителност на хиперколата се подкрепя и от контакта ѝ с асфалта. Тя се движи с по-широки гуми, с размери 275/35/20 отпред и значителни 335/30/21 отзад, обути със стандартни гуми Michelin Pilot Cup 2, като се предлага и опция с още по-лепкави Cup 2 R. Спирачната сила е също толкова важна, а карбон-керамичните спирачки се възползват от подобрени накладки.
Вътре, макар интериорът да е усъвършенствана в сравнение с „обикновения“ Jesko, заслужава да се отбележи, че намаляването на шумоизолиращия материал означававероятно по-шумно преживяване. В някои пазари се предлагат опционални шестточкови колани, което подчертава фокуса върху пистата. Въпреки тези хардкор елементи, удобства като безжично зареждане на смартфон и USB връзка остават, макар че за взискателните клиенти от този елитен сегмент такива удобства са второстепенни спрямо суровата производителност и ексклузивността.