1 431

Най-чаканият нов Hyundai ще дебютира следващия месец

  • hyundai
  • ioniq
  • ioniq 6n

Ioniq 6 N ще бъде показан на Фестивала на скоростта в Гудууд

Най-чаканият нов Hyundai ще дебютира следващия месец - 1
Галин Ганев Галин Ганев Автор във Fakti.bg

Дългоочакваният Hyundai Ioniq 6 N официално ще дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд следващия месец. Този наелектризиращ модел, обявен за убедителен корейски отговор на Tesla Model 3 Performance и емблематичното BMW M3, ще бъде представен на идеалното място. Hyundai Ioniq 5 N за пръв път завладя любителите на бензина на същото събитие през 2023 година, поставяйки висока летва за своя елегантен брат.

Разкриването това лято отбелязва и три години, откакто Hyundai подлуди ентусиастите с концепцията RN22e. Тази подвижна лаборатория послужи като жизненоважен полигон, позволявайки на специалистите от подразделението N на Hyundai да усъвършенстват модерните технологии, предназначени за високопроизводителните електрически автомобили, като пряко предвещават динамичните възможности на бъдещия седан.

Hyundai ни уверява, че Ioniq 6 N напълно ще въплъти свещената троица на подразделението N: „Непослушен в завоите“, „способен на пистата“ и „спортен автомобил за всеки ден“. Очаквайте визуално агресивна трансформация спрямо наскоро обновения стандартен Ioniq 6. Тийзър изображенията загатват за по-широка и по-настъпателна стойка, благодарение на драстично разширените арки на колелата и олекотените джанти. В задната част доминира масивно задно крило, разположено точно пред елегантен спойлер тип „патешка опашка“, допълнено от преработен, изцяло черен панел с лазерно изрязани отвори за отличителните LED светлини.

Освен физическите промени, Hyundai използва софтуера, за да изработи внимателно отличителна индивидуалност за 6 N, която да го разграничи от Ioniq 5 N. „Възможността, която този софтуер ни дава, е способността да се преобличаме в различни костюми“, заяви Лоасби. „Това е просто софтуер за създаване на различни усещания.“ Този иновативен подход позволява на инженерите да настройват фино електронните системи - кормилно управление, амортизация, реакция на газта и регенеративно спиране - чрез сложни алгоритми. Това означава, че 6 N може да предлага разнообразни характеристики на шофиране, дори да имитира усещането от различни бензинови двигатели чрез специално разработени изходни сигнали на високоговорителите и реакции на лостчетата за превключване на „предавките“, и всичко това, без да се изисква изцяло нов задвижващ агрегат, което е в ярък контраст с традиционното разработване на високопроизводителни модели с ДВГ.

Така, въпреки че Ioniq 6 N ще притежава уникален характер, се очаква той да споделя основния задвижващ агрегат на 5 N: мощна двойна двигателна установка, осигуряваща внушителните 641 к.с. Очаква се батерията да бъде същата като тази на 5 N с капацитет 84 kWh, което ще позволи на автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за светкавичните 3,4 секунди.

Що се отнася до оборудването на шасито, 6 N вероятно ще запази окачването с пружини. Въпреки това, по-ниският център на тежестта на седана може да доведе до още по-завладяващо и динамично шофиране в сравнение с по-големия 5 N. Отвътре очаквайте 6 N да възприеме по-спортни дизайнерски елементи, включително новия волан на 5 N и спортни седалки. И все пак основната архитектура на интериора до голяма степен трябва да остане в съответствие със стандартния Ioniq 6, който вече предлага удобен и привлекателен салон благодарение на просторната си централна конзола.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.

Свързани новини