1 547

Проява на вкус или липса на такъв: Mansory показа най-новото си творение

  • ferrari
  • purosangue
  • mansory
  • тунинг

Ferrari Purosangue получи пълна промяна от тунинг компанията

Проява на вкус или липса на такъв: Mansory показа най-новото си творение - 1
Галин Ганев Галин Ганев Автор във Fakti.bg

Mansory изглежда утвърждава своя, да кажем, отличителен подход към персонализирането на автомобилите с представянето на не една, а три специални версии на своя „Pugnator“ - силно модифицирано Ferrari Purosangue, което вече е предизвикателство за традиционната естетика. Тези нови издания „Tricolore“ някак си успяват да разширят границите на визуалната екстравагантност още повече с това, което може да се опише само като наистина необичайна тунинг версия.

Докато стандартният Pugnator, показан миналата есен, имаше един спойлер на покрива, Mansory изглежда е решил, че повече е наистина повече при Tricolore, добавяйки второ, открояващо се крило, което излиза от задния капак. Драмата на задната част се допълва от нов дизайн на дифузьора, включващ четворка централно монтирани ауспухови тръби.

Tricolore очаквано се отличава с пълния набор от характерни за Mansory модификации, включително агресивно оформени вентилационни отвори на калниците, изпъкнали предни раздувки, преработени калници и множество други визуални „подобрения“. При джантите откриваме масивни 22-цоловиколела отпред и още по-големи 23-цолови колела отзад.

Конкретният Pugnator Tricolore, представен от Mansory, е със смела трицветна боя, пряко препращаща към италианското знаме - тема, която продължава и в купето. Интериорът е предимно бял, прекъснат от червени и зелени акценти върху седалките и централната конзола. Като неочакван елемент на асиметрия Mansory е разделил акцентите на вратите и вентилационните отвори, като ги е направил червени от страната на водача и зелени от страната на пътника.

Tricolore наследява и модернизирания силов агрегат от стандартния Pugnator. Благодарение на повторната калибровка на ECU и добавянето на спортна изпускателна система, естествено дищащият 6,5-литров V12 двигател на Ferrari вече произвежда заявлени 755 к.с. и 730 Нм въртящ момент, което представлява скромно увеличение от 40 к.с. и 14 Нм.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.

Свързани новини