Mercedes-AMG се готви да преработи C63 S E Performance, като се откаже от спорния четирицилиндров хибриден задвижващ агрегат в полза на по-традиционен редови шестцилиндров двигател. Този ход идва, тъй като продажбите на сегашния модел, който съчетава 2,0-литров четирицилиндров турбомотор с електромотор, малка батерия и задвижване на всички колела, значително изостанаха от очакванията.
Въпреки че настоящият C63 може да се похвали с комбинирана мощност от 680 конски сили и над 1000 Нм въртящ момент, четирицилиндровата конфигурация не успя да намери отклик сред ентусиастите на AMG. За да се справи с този проблем, Mercedes планира да въведе 3,0-литров редови шестцилиндров двигател с две турбини, подобен на този в E53, но със значително по-голяма мощност.
В допълнение към промените в задвижването, докладите предполагат промяна в разположението на електрическия двигател. Очаква се при фейслифтирания C63 двигателят да бъде преместен от задния мост в позиция, заключена между двигателя и трансмисията. Тази промяна може потенциално да повлияе на комбинираната мощност, въпреки че според първоначалните данни новата система все още ще осигурява над 650 конски сили и 880 Нм въртящ момент.
Очаква се смяната на двигателя да съвпадне с фейслифта на C-Class през следващата година, като преработеният задвижващ агрегат е предвиден и за GLC 63 през 2027 г. Въпреки че редовият шестцилиндров двигател е стъпка в правилната посока, много фенове на AMG се надяваха на завръщане към любимия V8.