Глобалната продуктова стратегия на Nissan се оформя, разкривайки потенциална нова итерация на Duster, макар и вероятно предназначена за пазари извън Европа. Това развитие, изплуващо на повърхността в рамките на по-широкото разкриване на моделите на Nissan, съответства на подхода на компанията към споделянето на платформи, за което свидетелства предстоящата електрическа Micra, изградена върху архитектурата на Renault 5 и произвеждана във Франция.
Значителна регионална промяна настъпва в Южна Америка, по-специално в Бразилия. Неотдавнашните съобщения на Nissan очертават стратегически завой, даващ приоритет на бразилския пазар със значителни актуализации на пикапа Frontier и визуални промени за седаните Versa и Sentra. Този фокус обаче е съпроводен с противоречия след затварянето на аржентинското производствено предприятие на Nissan, в резултат на което Frontier ще се внася от Мексико, което отразява стратегията за внос на седаните на Nissan.
Докато глобалното представяне на Nissan дразнеше с нови SUV модели, непосредственият фокус на бразилския пазар остава върху съществуващите модели и техните наследници. Заводът в Порто Реал (RJ) ще произвежда настоящия Kicks Play, следващото поколение Kicks (насочено към Jeep Compass) и трети, неразкрит модел, който според източниците ще бъде позициониран над Kicks Play.