Британската марка LDV пуска на пазара второто поколение на модела D90. Първоначално продажбите на новия всъдеход започват в Австралия, а иновацията има за цел да се изправи директно срещу бестселъра Toyota Land Cruiser. Това съобщава сайтът Car Expert .
Понятието "британски" обаче не е много точно, защото новият LDV D90 всъщност представлява експортната версия на китайския Maxus Territory. Факт е, че и двете марки принадлежат на концерна SAIC, който е собственик и на друга британска марка - MG.

Цената на новия всъдеход започва от 43 147 австралийски долара, което по текущия обменен курс се равнява на 28 500 долара. Така автомобилът има за цел да се превърне в достъпна алтернатива на Toyota Land Cruiser Prado, въпреки че е малко по-голям.
Размерите на LDV D90 са:
дължина - 5046 мм;
широчина - 2016 мм;
височина - 1870 мм;
междуосие - 2950 мм;
просвет - 246 мм.
LDV D90 се отличава с брутален насечен дизайн с висок преден капак и раздути калници. Има голяма радиаторна решетка и "двуетажни" фарове, а светлините са свързани с модерната напоследък диодна лента.
Интериорът на LDV D90 е оборудван с дигитален приборен панел и голям 12.3-инчов сензорен екран, а предните седалки са разделени от висок централен тунел. Предлагат се версии на модела за 5 и 7 места.

Обемът на багажника е 343 л с три реда седалки, 1 350 л - с два и 2 382 л - с един. Базовото оборудване на LDV D90 Mode включва безключов достъп, отделен климатроник, камера, видеорекордер, отопляеми седалки, сензори за дъжд и светлина и много други.
Вариантът Executive добавя отопляем волан, люк и седалка на водача с електрическо задвижване. За LDV D90 са задължителни адаптивен круиз контрол, системи за автоматично спиране, задържане в лентата за движение и контрол на "слепите" зони.

Новият LDV D90 прави своя дебют с двулитров турбо бензинов двигател с мощност 250 к.с. и осемстепенна автоматична скоростна кутия. Средният разход на гориво е 9.1 - 9.4 л/100 км. По-късно в някои страни ще се предлага по-икономичен турбодизел с 218 конски сили със същия обем.
Задвижването на всички колела в LDV D90 се допълва от редуктор и блокировки на диференциала. Автомобилът с висока проходимост има и офроуд круиз контрол Crawl Control, както и набор от режими за различни видове офроуд.

Свързани новини
-
Toyota е готова за масово производство на Land Cruiser RoxToyota най-вероятно ще пусне шоу автомобила Land Cruiser Rox в серийно производство. Това е всъдеход, съчетаващ пикап и кабриолет на базата на Prado. ...04.11.20244 154
-
Идва най-евтината Toyota Land CruiserАвстралийски журналисти разбраха подробности за най-бюджетния всъдеход от семейството Land Cruiser. Според тази информация, цитиращи хора от японската ...09.09.20245 741
-
Nissan „дразни“ феновете с тъмна снимка на новия PatrolNissan засилва очакването за премиерата на следващото поколение на Patrol, насрочена за 4 септември. Автомобилният производител постепенно разкрива ди ...14.08.20241 329
-
Toyota подготвя най-мощния си Land CruiserToyota обмисля по-мощен SUV за своята нарастваща линия от динамични автомобили Gazoo Racing. Режимът GR Sport вече е приложен към много продукти и ско ...22.05.20243 871