14 965

Запознаваме ви с VW ID.7 Tourer – комбито, което трябва да промени Европа

  • vw
  • volkswagen
  • id.7
  • id.7 tourer
  • комби

Дебютът му ще се състои през следващата година

Запознаваме ви с VW ID.7 Tourer – комбито, което трябва да промени Европа - 1
Галин Ганев Галин Ганев Автор във Fakti.bg

Марсилия, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието

Само преди няколко дни Volkswagen официално показа първи изображения на ID.7 Tourer. За незапознатите с гамата на германците, това е стилно комби базирано върху стандартния ID.7, който дебютира по-рано тази година. Това ще бъде първото електрическо комби на Volkswagen, както и един от първите подобни модели в Европа, като изключим Peugeot E-308 и Opel Astra, които също предлагат класически комбита в електрически вариант, но с по-компактни размери.

Днес екипът ни имаше възможност да се запознае отблизо с това комби, което макар да запазва традиционните форми на практичните модели, все пак е успяло да се справи и с най-големия проблем на този тип купета, а именно аеродинамиката. В сравнение с лифтбека, комбито има коефициент на челно съпротивление от 0.24 или с 0.1 повече.

Комбито е базирано на платформата MEB и може да се похвали с обем на багажника от 545 литра с вдигнати седалки или 1714 литра и почти два метра място за товарене при спуснати задни седалки.

За момента колата все още е покрита с камуфлажно фолио с пикселизирани графики, но въпреки това можем да различим познат стил. Дръжките на вратите са вградени в тях, подобно на други ID.модели, а задните светлини са свързани с бленда.

Задвижването вероятно също ще е подобно на това при стандартния ID.7, който към момента се предлага във версии Pro и Pro S. Двете модификации се задвижват от електромотор на задната ос с 282 конски сили. При модификацията Pro той се комбинира със 77кВтч батерия, която осигурява пробег от 615 километра с едно зареждане. При върховата модификация Pro S, батерията е 86кВтч и осигурява 700 километра с едно зареждане. При Pro S модификацията се поддържа до 200кВ зареждане, докато Pro модела се зарежда с до 170кВ. Комбито вероятно ще намали малко от този пробег, но очакваме от Volkswagen да пуснат и версия с два електромотора и задвижване на четирите колела.

Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 17 гласа.

Свързани новини